Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

onzichtbare fotos

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • onzichtbare fotos

    Dikwijls gaan fotos in de mist op Fotopic .
    Om Plofkop tegemoet te treden en om de posters niet altijd hierop te moeten wijzen zou het interessant zijn te weten of er nog dergelijke problemen zijn met andere servers en/of opslagmedia.
    Henri
    lidnummer: BD0435BE

  • #2
    Re: onzichtbare fotos

    Het probleem is dat fotopic een soort begrenzing heeft ingebouwd, om te voorkomen dat er teveel foto's gelinkt worden (om de datastroom wat te beperken). Als er dan meer dan 1000 keer foto's vanuit fotopic geopend worden (per website, dus alle forum-onderdelen tellen ook mee), dan blokkeert fotopic alle volgende hits, tot de volgende dag. Alle foto's worden samengeteld, dus als er een paar zijn, die 3 foto's in showcase hebben staan, dan zit je al vrij snel aan die limiet.

    Daarom gebruik ik voortaan www.imageshack.us om de foto's hier te laten zien, en mijn album blijft gewoon bij fotopic staan.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: onzichtbare fotos

      Ok, er zijn regelmatig problemen met Fotopic. Maar posters die dat gebruiken zien die problemen zelf ook wel. Het andere probleem is zoals vandaag in beoordeel dat het topic werd ondergesneeuwd door allerlei reply's waarop men allemaal op zijn eigen manier nog eens benadrukte dat er niets te zien was.. Dat zijn geen bijdrages, maar vervuiling van het topic.

      Comment


      • #4
        Re: onzichtbare fotos

        Gewoonlijk zijn voor mij hier de links naar foto's bij skynet een komplete ramp, minuten wachten om daarna met een kader met klein rood kruisje opgescheept te zitten.
        Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

        Comment

        Working...
        X