Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jumpingjacquesflash wint de september Challenge, thema: Spinrag. Proficiat!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jumpingjacquesflash wint de september Challenge, thema: Spinrag. Proficiat!

    Af en toe gebeurt het -al is het eerder uitzonderlijk- dat de eerste inzending uiteindelijk ook de winnaar wordt.
    Jumpingjacquesflash is daarin geslaagd, met zijn foto die hij de Engelse titel 'Spider Refraction' meegeeft. Ik herken de naam van de winnaar, maar kan niet zeggen of hij recent nog heeft deelgenomen aan de Challenge. De andere twee op het 'ereschavotje' zijn bekend: Katrien1957 met 'Draden explosie' op #2 en Frakske met 'In de ochtenddauw' op #3.
    Mijn gelukwensen gaan naar dit drietal, maar tevens naar alle moedige deelnemers. Het thema was 'spinrag', maar velen vonden de aanwezigheid van een spin in het web een toegevoegde waarde, en bezorgden ons dus niet alleen het web, maar een portret van de maker (of maakster) ervan!
    Zoals gewoonlijk ontvangt de winnaar een kortingbon van €30,- van onze sponsor CeWe. De foto wordt door mij genomineerd voor de Hall of Fame die volgende maandag uitgaat (let op: een nominatie is nog geen selectie!), terwijl de foto (op groter formaat!) zal worden opgevraagd voor publicatie in het tijdschrift Shoot.

    Voor de maand oktober had ik drie opdrachten voorgesteld, waarvan er twee met de herfst te maken hebben. De meerderheid koos voor "Laag bij de grond", dus je zult allemaal door je knieën moeten of plat op de buik. Als dat maar goed afloopt!

    Af en toe wordt mij gevraagd waar die Challenge foto's zich bevinden. Wel: de september Challenge die dus nu afgelopen is, is te bekijken op: https://challenge.belgiumdigital.com...s.php?album=93
    De winnende foto's, waaraan ik dus nu de winnaar van september 2019 toevoeg, vind je hier: https://forum.belgiumdigital.com/f13...-a-567725.html
    In ditzelfde subforum vind je ook de winnende foto's van vorige jaren terug.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Jumpingjacquesflash wint de september Challenge, thema: Spinrag. Proficiat!

    Proficiat Jacques, knap beeld
    en proficiat aan alle deelnemers, nu op u naar de laag-bij-de-grondse toestanden
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Jumpingjacquesflash wint de september Challenge, thema: Spinrag. Proficiat!

      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      ... Ik herken de naam van de winnaar, maar kan niet zeggen of hij recent nog heeft deelgenomen aan de Challenge. ...
      Wel Les, "Springende en flitsende Jacques" was vroeger (→ 2010) vooral actief op de subfora "Waarheen vandaag?" en "Shooting days".
      Sporadisch dook hij ook wel eens op in de Challenge: één keer in 2007 en één keer in 2010.


      Ik heb verschillende mooie foto's gezien. Goed gewerkt, meisjes en jongens.
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • #4
        Re: Jumpingjacquesflash wint de september Challenge, thema: Spinrag. Proficiat!

        Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
        Wel Les, "Springende en flitsende Jacques" was vroeger (→ 2010) vooral actief op de subfora "Waarheen vandaag?" en "Shooting days".
        Sporadisch dook hij ook wel eens op in de Challenge: één keer in 2007 en één keer in 2010.


        Ik heb verschillende mooie foto's gezien. Goed gewerkt, meisjes en jongens.
        Dank je, Jos. Altijd tevreden te weten dat ik een echte Dataman achter me heb staan.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Jumpingjacquesflash wint de september Challenge, thema: Spinrag. Proficiat!

          Het is nog eens gelukt: de winnende foto van de BD-Challenge is opgenomen in de HoF van Week 40: https://forum.belgiumdigital.com/f39...-a-574456.html
          Dus ook daarvoor een welverdiende proficiat!
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment

          Working...
          X