Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lazy Sunday

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Lazy Sunday







    Groetjes,
    Dominic

  • #2
    Re: Lazy Sunday

    Een reden waarom ik geen fan ben van digitale achtergronden is dat het vaak zo hard opvalt. Hier klopt het voor mijn gevoel niet. Die hand die op de tafel rust bijvoorbeeld, als ik kijk van welke richting je licht komt, hoort die hand bovenaan geen schaduw te hebben. De lichte vlek in de achtergrond suggereert dan weer dat er licht op valt, maar blijkbaar weerkaatst er niets van dat licht op het donkere stuk van het kapsel. Een beetje raar, gelet je een kast/dressoir altijd tegen een muur verwacht.

    Comment


    • #3
      Re: Lazy Sunday

      Voor mij is het een mooie ( ben wel akkoord dat de schaduw op de linkerhand niet klopt.... beetje ophelderen lost alles op )

      Comment


      • #4
        Re: Lazy Sunday

        Ik volg bovenstaande reacties.

        Wel een leuk idee!
        Instagram / Facebook

        Comment


        • #5
          Re: Lazy Sunday

          Eigenlijk scheelt er niet veel aan om een goed beeld te hebben, maar als je wat langer kijkt
          struikel in toch over de artefacten rond haar hand, in haar rug, de waas die midden door de foto loopt,
          en ergens anders niet, en het licht dat dan weer uit vele en onverklaarbare richtingen komt. (balans voor en achtergrond)

          Maar zeker een verdienstelijke poging

          D.

          Comment


          • #6
            Re: Lazy Sunday

            Er zit inderdaad vanalles fout met het licht, de plaatsing van het licht was ook niet ideaal. Was mijn dagje niet in de studio
            Maar vond het geheel een bevreemdend effect geven en dat vond ik dan wel weer leuk.
            Thx voor de comments.
            Groetjes,
            Dominic

            Comment

            Working...
            X