Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

overlijdensbericht Evelyn

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • overlijdensbericht Evelyn

    ik heb jullie helaas het droevige nieuws te brengen dat Evelyn vandaag overleden is. Evelyn was op BD gekend als Evelynvancky https://forum.belgiumdigital.com/member.php?u=58019

    Zij zal ons allen bijblijven als een prachtige fotografe van paarden, honden en landschappen.
    Zij had haar eigen stijl en karakter in haar fotografie.
    Haar foto’s haalden 18 keer de Hall Of Fame https://www.flickr.com/photos/979714...57710783202216

    en ook in Shoot kwam er nog een gans artikel omtrent haar paardenfotografie.

    Wie haar kende weet dat zij geen gemakkelijk leven heeft gehad en vaak opkwam tegen het dierenleed.

    onze deelneming gaat naar Evelyn
    Iedereen was dinsdag overvallen door het bericht dat Evelyn Stevens overleden was. Haar hart heeft het letterlijk begeven ondanks dat een hartoperatie gepland was voor volgende maand. Velen vragen zich af hoe ze Evelyn nog waardig kunnen herdenken.
    Haar uitvaart, rond de asurne, vindt plaats volgende vrijdag 4 oktober om 10:30 uur in de aula van het uitvaartcentrum Kesteloot in Veurne (Koksijdestraat 3).
    Er is een mogelijkheid om ook online te condoleren via deze link:
    https://www.ingedachten.be/nl/overli...evelyn-stevens

    Daarnaast hebben vrienden en kennissen nagedacht wat we nog extra konden doen voor Evelyn. Evelyn was sterk begaan met het lot van verwaarloosde dieren en ging vaak zelf helpen en foto’s nemen in het opvangcentrum “Ruby’s Trust” in Oekene. Ook haar honden adopteerde Evelyn daar. Haar drie honden worden er nu opnieuw opgevangen en verzorgd.
    In overleg met haar vrienden werd beslist om, in plaats van bloemen of kransen te kopen, een facebookfundraise actie op te starten voor “Ruby’s Trust”.
    Evelyn wou absoluut zeker zijn dat haar dieren een goed onderkomen vonden mocht er iets gebeuren met haar.
    Elke kleine bijdrage kan helpen om het lot van haar en andere zorgbehoevende dieren te helpen.
    Namens Evelyn zal zij zeker dankbaar zijn voor elke € en deel deze fundraise graag verder.

    https://www.facebook.com/donate/4900...6465487472969/

    De foto kreeg van haar de titel "A moment of silence” en dit symboliseert haar werk zo mooi

    [IMG][/IMG]
    Last edited by devid; 28 september 2019, 08:46. Reden: meer info
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

    IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

  • #2
    Re: overlijdensbericht Evelyn

    Innige deelneming,sterkte voor familie en vrienden.

    Mvg Yves
    What you see is what you get

    Comment


    • #3
      Re: overlijdensbericht Evelyn

      Oprechte deelneming
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

      Comment


      • #4
        Re: overlijdensbericht Evelyn

        Zij zal gemist worden want naast haar fotobijdrages nam Evelyn ook actief deel aan discussies. Sterkte aan haar vrienden en familieleden.
        Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

        Comment


        • #5
          Re: overlijdensbericht Evelyn

          oeps dat is verschieten - daaraan zie je hoe relatief het allemaal is ...
          mijn deelneming
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: overlijdensbericht Evelyn

            Ze zal inderdaad gemist worden. Innige deelneming, veel sterkte aan haar familie en vrienden.

            Comment


            • #7
              Re: overlijdensbericht Evelyn

              Daar ben ik ook erg van geschrokken.
              Wat een gedrevenheid tot het laatste, wat ons nu in het gezicht slaat.

              Innige deelneming.

              Comment


              • #8
                Re: overlijdensbericht Evelyn

                Weet eigenlijk niet goed wat schrijven maar dit komt toch wel binnen en niets schrijven zou ik alleen maar achteraf betreuren. Ik was/ben altijd fan geweest van haar prachtige beelden. Het zijn altijd heel mooie sfeervolle beelden met knap gebruik van het natuurlijke licht. Ik passeer bijna dagelijks een plek waar enkele paarden staan die 's morgens dikwijls mooi in het ochtendlicht baden. Telkens denk ik dan dat Evelyn hier zo'n prachtplaat zou schieten en neem ik me voor om toch ook eens 'n poging te wagen... Haar beelden waren 'n inspiratie voor mij en haar commentaren altijd eerlijk en oprecht.
                Mijn innige deelneming en sterkte aan haar familie.

                Groetjes, Marchristan.

                Comment


                • #9
                  Re: overlijdensbericht Evelyn

                  Amai, dat is schrikken zeg, ik krijg er koude rillingen van
                  Vond haar heel veel bijdragen aan dit forum, zowel qua foto's alsook qua comments en discussies
                  Heel veel sterkte aan alle nabestaanden, familie en vrienden

                  Sieg
                  Last edited by Sieg; 23 september 2019, 21:00.
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: overlijdensbericht Evelyn

                    Oprechte deelneming en veel sterkte aan vrienden en familie.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: overlijdensbericht Evelyn

                      innige deelneming,

                      Comment


                      • #12
                        Re: overlijdensbericht Evelyn

                        Mijn oprechte deelneming.

                        Comment


                        • #13
                          Re: overlijdensbericht Evelyn

                          Oprechte deelneming, sterkte aan familie en vrienden.
                          BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

                          Comment


                          • #14
                            Re: overlijdensbericht Evelyn

                            Mijn oprechte deelneming.
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                            Comment


                            • #15
                              Re: overlijdensbericht Evelyn

                              Dit komt voor mij zelfs zo laat op de dag wel keihard binnen....
                              Ik volgde haar ook op Flickrr...
                              ff geen woorden voor....
                              ikzelf en menig ander hier op BD gaan haar missen....
                              Wens familie en kennissen heel veel sterkte toe in deze donkere dagen....

                              Freddy69
                              https://fredor2.wixsite.com/my-site

                              Comment

                              Working...
                              X