Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Herfst tussen groen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Herfst tussen groen

    Het volgende seizoen laat zich al zien - en ook voelen. Het contrast in dit bos was wel uitgesproken groot en dan leg ik het vast, ik zie er dus wat in en als jullie dat ook zien mag je dit steeds laten weten.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Herfst tussen groen

    ik maak dagelijks een wandeling in het bos, en het beeld dat ik met mijn ogen zie komt zeker niet overeen met het beeld dat ik hier zie. Ik vind de kleuren flets als je de witbalans eens zou juist zetten door bv. in PS eens te klikken op de stenen dan kom je al wat dichter bij de werkelijkheid.Wat betreft contrast kan je ook nog meer uithalen maar dat weet jij ook wel he.

    Comment


    • #3
      Re: Herfst tussen groen

      Ik begrijp je idee ...
      Maar waarom juist op die plaats. De aandacht wordt getrokken door de stenen op de voorgrond (niks te zien) om dan af te dwalen naar de rommel in het bos links.
      Had meer in gezeten. Nu is het een registratie met laag stand punt.

      YMMV

      Ik zal het nog eens zeggen leer eens kijken door je zoeker. En laat de foto niet maken door een japanse ingenieur.
      Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

      Comment


      • #4
        Re: Herfst tussen groen

        Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
        Ik begrijp je idee ...
        Maar waarom juist op die plaats. De aandacht wordt getrokken door de stenen op de voorgrond (niks te zien) om dan af te dwalen naar de rommel in het bos links.
        Had meer in gezeten. Nu is het een registratie met laag stand punt.

        YMMV

        Ik zal het nog eens zeggen leer eens kijken door je zoeker. En laat de foto niet maken door een japanse ingenieur.
        Als je het idee begrijpt dan zitten we beiden goed en toch kijken 'we allemaal anders' heb ik ook al dikwijls herhaald Ferdinand Het is een registratie - maar dat zijn er zeer velen - met een laag gekozen standpunt, inderdaad, geen topplaat voor een wedstrijd vandaar in deze categorie. Hopelijk nu alles beter duidelijker en oprecht bedankt voor je mening.
        Ook Daniël is bedankt.
        Toch leuk als we onze visie mogen delen zou meer mogen gebeuren.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Herfst tussen groen

          Camera mocht (Voor mij ) in dit standpunt een tikje hoger gericht geweest zijn zodat je blik meer over de kasseien gleed.
          Ik heb de indruk ( Kan verkeerd zijn) dat je de schaduwen iets teveel opgelicht hebt. Een tikje warmer en de foto was volgens mij een heel ander beeld.

          Comment


          • #6
            Re: Herfst tussen groen

            Het lijkt wel of het onderste deel apart bewerkt is. Het is veel contrastrijker. Het bovenste deel, met mooie bomen en bladgroen, kan dan weer wat meer kleur en contrast gebruiken, naar mijn bescheiden mening.

            Comment


            • #7
              Re: Herfst tussen groen

              Schutters en JPR, fijn om jullie mening te lezen en bedankt.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment

              Working...
              X