Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hotels New York

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hotels New York

    Iemand hier die -liefst uit eigen ervaring- een goed maar betaalbaar hotel in Manhattan kan aanbevelen?
    Zijn van plan een 5-tal dagen daar te verblijven...
    Sony A6300 - NEX-7 - SEL 30mm f/2.8 macro - SEL 50mm f/1.8 - SEL 10-18mm f/4 - Tamron 18-300mm f/3.5-6.3 - Sigma 70mm f/2.8 Art Macro - Sigma 30mm f/1.4 - Metz 44 AF 1

  • #2
    Re: Hotels New York

    Cassa Hotel NY 45th Street 👍

    Zeer centraal, alles makkelijk te lopen, metro in de buurt, dichtbij Bryant ParK, ons lievelings plaats in NY
    Canon Powershot G3

    Comment


    • #3
      Re: Hotels New York

      The Redbury https://redburynyc.com
      Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
      Website - 500px - Instagram

      Comment


      • #4
        Re: Hotels New York

        Oorspronkelijk geplaatst door Laiko Bekijk bericht
        Cassa Hotel NY 45th Street ��

        Zeer centraal, alles makkelijk te lopen, metro in de buurt, dichtbij Bryant ParK, ons lievelings plaats in NY
        Als ik kijk naar de prijs voor dit hotel kom ik aan 350 à 500 euro per nacht.
        Voor mij valt dit toch wel behoorlijk buiten de noemer 'betaalbaar'.
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

        Comment


        • #5
          Re: Hotels New York

          Van horen zeggen de "POD" hotels.
          https://ggpics.be/

          Comment


          • #6
            Re: Hotels New York

            wij gebruikten een paar jaar geleden Pod 39. Heel kleine kamer maar voor een paar dagen wel te doen.

            Comment


            • #7
              Re: Hotels New York

              Ooit kreeg ik deze tip van een Amerikaan: op 1 metrohalte (10 minuten) van Manhattan ligt Long Island, de hotels zijn er stukken goedkoper en de buurt veilig.
              Minder glas dan vroeger, maar beter.

              Comment


              • #8
                Re: Hotels New York

                Oorspronkelijk geplaatst door Goofy59 Bekijk bericht
                Iemand hier die -liefst uit eigen ervaring- een goed maar betaalbaar hotel in Manhattan kan aanbevelen?
                Zijn van plan een 5-tal dagen daar te verblijven...
                Als 300 pn teveel is ga je best buiten Manhattan. Is zowat de duurste plek in NY om te slapen. Wij hebben reeds meermaals in Grand Hyatt op Grand Central geslapen. Ligging is subliem. Prijs is er ook naar.
                Als ik goedkoper zou moeten nemen, denk ik aan :
                DoubleTree by Hilton Hotel New York - Times Square South
                Kan rond de 200 pn.
                En anders net buiten NY, maar dan ben je toch wel 2x1u / dag nodig om heen en terug naar de stad te gaan.

                Comment


                • #9
                  Re: Hotels New York

                  Mocht je zin hebben in 2 (gratis) cruises per dag (Staten Island Ferry is gratis): https://www.booking.com/hotel/us/for...s=1&#hotelTmpl

                  Het is wel een B&B
                  Last edited by nete; 19 september 2019, 08:23.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hotels New York

                    Radio City Apartments. Wel al enkele jaren geleden: queen size studio, 2 personen 3 nachten: $640.
                    Hotels in Manhattan waar je voor veel minder geld terecht kunt mijd je best, denk ik...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Hotels New York

                      Vorig jaar begin november met 6man (3 kamers) 1 week gelogeerd in het Watson Hotel. 57th st, aan de rand van Central Park. Ruime kamers, schappelijke prijs (toen), rustig gelegen, dicht bij groot metrostation Columbus. Wel geen kamer dicht tegen de liften nemen (of ijsmachines &#128580. Zere voeten krijg je toch na 5 dagen rondbanjeren. Met metro ben je vlug in Manhattan. Ontbijten doe je buiten hotel...
                      Alternatieven op Queens/long island (LIC hotel was toen ons alternatief).
                      Prijzen kunnen erg verschillen, afhankelijk van periode. Gewoon zoeken.
                      Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
                      And why do we fall, Bruce?

                      Comment


                      • #12
                        Re: Hotels New York

                        Twee jaar geleden verbleef ik een week in Amsterdam Court Hotel. Degelijk hotel met een goede ligging vlakbij Theater District en ik schat dat de prijs rond 150 dollar per nacht was (in april). Als je iets goedkoper zoekt, is het aangeraden om in de omgeving van Queens rond te kijken. Het is wel een stukje uit Manhattan, maar de metro heeft heel goede verbindingen en is spotgoedkoop.
                        Fuji X-T2 | Fujinon 16mm f/1.4 | 35mm f/2 | 56mm f/1.2 | 80mm f/2.8 | 100-400mm f/4.5-5.6 |18-135mm f/3.5-5.6

                        Comment


                        • #13
                          Re: Hotels New York

                          Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                          Als ik kijk naar de prijs voor dit hotel kom ik aan 350 à 500 euro per nacht.
                          Voor mij valt dit toch wel behoorlijk buiten de noemer 'betaalbaar'.
                          Ok, voor dat geld zou ik ook opzoek gaan naar goedkoper, maar heb het opgezocht in juni 2017 (1.432€ voor 7 nachten),
                          prijzen goed en regelmatig opvolgen van dag naar dag kan wel een verschil maken.
                          Canon Powershot G3

                          Comment

                          Working...
                          X