Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Houtpantserjuffer II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Houtpantserjuffer II

    Aangezien de vorige zijn poep niet helemaal scherp was heb ik de Houtpantser terug gefloten.
    Hij is dan braafjes op de Holpijp komen zitten. De eerst shots waren zonder geheugenkaartje en heb dus gevraagd nog eventjes te blijven zitten tot ik terug was.

    Klikken voor meer detail.
    Pholie

  • #2
    Re: Houtpantserjuffer II

    Gelukkig luisterde die goed. Mooi met de diagonale gewerkt.

    Comment


    • #3
      Re: Houtpantserjuffer II

      Zo zien we het graag !

      Ook zeer mooi kleurverloop in de achtergrond.

      Comment


      • #4
        Re: Houtpantserjuffer II

        Die zit daar mooi zo,
        knappe compo en scherp van kop tot poep
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: Houtpantserjuffer II

          Heel knap, met een super compo met die diagonaal, een heel mooie zitplaats, en heel passende BG.
          En ja hoor, scherp van kop tot euh, ... poep?
          Zie ook flickr

          Comment


          • #6
            Re: Houtpantserjuffer II

            Knap hoor,

            Groeten,
            Raf
            Instagram

            Comment


            • #7
              Re: Houtpantserjuffer II

              natuurlijke kleuren en prachtig scherp

              Comment


              • #8
                Re: Houtpantserjuffer II

                Heel mooi Pholie, prachtige kleuren, diagonale en een lekker scherp kopje! Ik postte hier eerder deze week al eentje van een reeks die ik maakte, maar het was misschien nog wat te rommelig, er kwam in elk geval geen reactie op :-) Ga mij er nog even aanzetten, mooi met de symmetrie van de plant ook, jammer dat de vleugels niet scherp zijn, maar het kan net allemaal mee zitten he :-)
                ‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
                Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography

                Comment


                • #9
                  Re: Houtpantserjuffer II

                  Oorspronkelijk geplaatst door Mattias Furniere Bekijk bericht
                  Heel mooi Pholie, prachtige kleuren, diagonale en een lekker scherp kopje! Ik postte hier eerder deze week al eentje van een reeks die ik maakte, maar het was misschien nog wat te rommelig, er kwam in elk geval geen reactie op :-) Ga mij er nog even aanzetten, mooi met de symmetrie van de plant ook, jammer dat de vleugels niet scherp zijn, maar het kan net allemaal mee zitten he :-)
                  Bedankt, ja er zijn er nogal wat van die pantser de laatste tijd. Pantserjuffers houden in tegenstelling tot waterjuffers, hun vleugels uit elkaar ipv naast hun lichaam (in rust toch). Dat maakt het vrijwel onmogelijk om die in één shot ook scherp te krijgen tenzij we gaan stacken, maar daar ga ik mij niet in verdiepen denk ik :-)
                  Pantser zijn wel tamelijk goed te benaderen en komen meestal na hun plaats terug tijdens de jacht.

                  Comment

                  Working...
                  X