Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon printer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon printer

    Hey hey,
    ik heb in februari van miserie mijn hp printer weggesmeten omdat daar altijd wel iets mee aan de hand was.
    Ik heb me dan een canon TS8150 gekocht.
    Nu 6 maanden later krijg ik ineens een error 5011 wanneer ik hem opstart om iets te printen.
    Ik lees hier en daar dat een hard reset wel een zou kunnen helpen. Echter vind ik nergens informatie hoe die hard reset te doen.
    Er zit enkel een aan/uit knop op en de rest zit achter een schermpje, dat ontoegankelijk is tijdens de error.
    Iemand die dit al voorgehad heeft en een oplossing weet?
    6 maand vind ik echt toch wel te kort
    Groetjes,
    Dominic

  • #2
    Canon printer

    Deze geprobeerd?
    video, delen, cameratelefoon, videotelefoon, gratis, uploaden

    The Canon printer error 5011 is a hardware-related error and it can be fixed with a power cycle or by using our other solutions.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Canon printer

      Ja geprobeerd, enkel de oplossing met het uithalen en weer insteken van de cartridges lukt niet, omdat de kop niet naar de wisselpositie gaat.
      Ik heb een week of 2 terug enkele nieuwe cartridges gestoken, originele. Daar nog wat mee geprint en daarna de printer niet meer gebruikt tot nu. Nu vraag ik me af of het iets met die wissel zou kunnen te maken hebben.
      Als ik de printer inschakel zie ik dat de scanner enkele mm vooruit komt en dan weer terug naar basispositie gaat en dan krijg ik de fout. Misschien dat die vast zit.
      Groetjes,
      Dominic

      Comment


      • #4
        Re: Canon printer

        Aangezien deze nog maar een half jaar oud is Dominic zou ik er zelf niets aan doen en hem binnen brengen onder garantie
        Ik weet niet waar je 'm gekocht hebt maar bij sommige webshops krijg je gewoon een nieuwe in de plaats

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Canon printer

          De kop krijg ik niet manueel naar de wisselpositie getrokken, althans niet met lichte kracht. Harder durf ik niet te trekken.
          Het zal dan inderdaad opsturen worden naar de koude blauwe.
          Groetjes,
          Dominic

          Comment

          Working...
          X