Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afgedankte mustang

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Afgedankte mustang

    Op één van mijn wandelingen botste ik op deze 'mustang', ergens ver achter in de tuin geparkeerd, onzichtbaar vanop de straat. Dit oude prachtige voertuig heb ik dan maar in mijn 'bakste' gestopt als herinnering. In feite zou ik dit liever in zwart-wit doen doch dan ging er wat charme aan verloren.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Afgedankte mustang

    Fraaie opname Raymond; precies of hij is daar expres zo geplaatst net voor dat leuke achtergrondbosje.
    Sommigen zullen het als een minpuntje aanhalen: de schaduw naast de Mustang , maar volgens mij treft je foto daar geen stoornis van.
    Kleine tip: als het niet te ver is voor jou , daar op geregelde tijden eens terugkomen voor foto's , na een regen bui ; na een sneeuwbui ... eigenlijk te veel om op te noemen en de meesten gaan daar gewoon argeloos aan voorbij.

    Groetjes
    Maurits

    Comment


    • #3
      Re: Afgedankte mustang

      Prachtige auto, en fantastische foto. Schaduw wel wat minder maar kan ermee leven.
      carstyle.nl

      Comment


      • #4
        Re: Afgedankte mustang

        De schaduw behoort tot de compo, hélaas niet voor iedereen. Wat je eigenlijk hier moet plaatsen en hoe is me nog steeds een raadsel... alhoewel. Bedankt aan de twee schrijvers.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Afgedankte mustang

          mooie foto, maar de groene achtergrond trekt voor mij iets te veel de aandacht, daarom dat ik hem ook in ZW zou proberen, ik denk dat dat meer aandacht naar de auto trekt. just a thought...
          de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
          Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

          Comment


          • #6
            Re: Afgedankte mustang

            ik volg min of meer stevwout...

            Groeten
            Freddy
            https://fredor2.wixsite.com/my-site

            Comment

            Working...
            X