Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ruddy Darter

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Ruddy Darter

    Het natuurgebied hierachter het ziekenhuis begint zich stilaan voor te bereiden op de herfst, heel veel valt er niet meer te spotten. Gisteren kon ik, net na een fikse regenbui en de zon weer alles opwarmde, deze Bloedrode Heidelibel, met al wat vlieguren op de teller, nog strikken.
    Nikon D7500 - Sigma 105mm F2.8
    1/320s bij F8 op ISO 250



    Groeten en een fijn weekend aan allen!
    ‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
    Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography

  • #2
    Re: Ruddy Darter

    Mooi smoeleke !
    Bij mij kwam er vanmiddag een langs maar hij wou alleen heel even op het tuinpad gaan zitten
    Dat zou als beeld gene vette geweest zijn, er waren in de onmiddellijke buurt nochtans interessantere plekjes maar niks naar zijn goesting blijkbaar
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Ruddy Darter

      Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
      Mooi smoeleke !
      Bij mij kwam er vanmiddag een langs maar hij wou alleen heel even op het tuinpad gaan zitten
      Dat zou als beeld gene vette geweest zijn, er waren in de onmiddellijke buurt nochtans interessantere plekjes maar niks naar zijn goesting blijkbaar
      Ja, dat doen ze graag hé, midden op het pad gaan zitten. En telkens je een stap dichterbij komt vliegen ze iets verderop, de lepe vogels... Het is niet altijd evident om ze op een mooie plaats te kunnen fotograferen, ik schiet meestal sowieso, de natuur is geen fotostudio hé. Vaak heb je registratiefoto's, maar soms kan je er ook mee uit de voeten... Bovendien ben ik momenteel lichamelijk niet in staat om 'speciallekes' uit te halen en ze bv 's ochtends vroeg plat op de buik tegen de opgaande zon in te fotograferen :-)
      ‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
      Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography

      Comment

      Working...
      X