Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

test

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • test


  • #2
    Re: test



    kan iemand dit beeld zien?

    Bedankt,
    Gert

    Comment


    • #3
      Re: test

      neen, niks te zien
      Ik kan er wel uit opmaken dat je vanuit Flickr wenst te tonen

      Je klikt op je opname in Flikr, daar kies je op delen (Share), kies dan voor BBCode, daar kies je dan ook de gewenste grootte (hier op dit forum 1024px)
      De code die je dan krijgt kan je gewoon kopiëren en in je bericht op BD plakken


      bois de cise (1 van 1)-2 by Gert De Clercq, on Flickr



      je kan uiteraard ook een deel van de gekopieerde tekst weglaten zodat enkel de opname getoond wordt zonder die bla bla erbij, zie hieronder





      En wil je de opname dan centreren, omdat dit mooier in beeld staat dan kan dit ook door de link volledig te selecteren hier in het topic en deze dan uitlijnen in het midden (symbooltjes in het menu van het nieuwe topic om uit te lijnen net zoals bvb in elk ander tekstprogramma)



      grts
      Sieg
      Last edited by Sieg; 6 september 2019, 13:42.
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: test

        Super bedankt! Ik had het ondertussen ook gevonden. Misschien nog meegeven dat het lukte zodra ik via Google Chrome werkte. Ik heb een Mac, en met Safari zag ik enkele knoppen niet, oa "BBCode". Het lijkt alsof de computer de besturing van de afbeeldingen overneemt en bepaalde functies uitschakelt. Klinkt raar, ik weet het, maar zodra ik met Google Chrome verderging kon ik heel vlot een beeld opladen.

        Comment


        • #5
          Re: test

          Moderator Note: Bedankt om te helpen, Sieg. Billie2 heeft het intussen begrepen, en omdat dezelfde foto nu in Beginnershoek staat als Rien que la mer, kan ik deze topic met een gerust gemoed sluiten.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: test

            Oorspronkelijk geplaatst door Billie2 Bekijk bericht


            kan iemand dit beeld zien?

            Bedankt,
            Gert

            2e test

            Comment


            • #7
              Re: test

              Nog steeds niks te zien, hoor!
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: test

                Ik zie dat je bij Flickr parkeert. Dan moet je deze code gebruiken, nadat je op de Share Photo gedrukt heb.
                (ik werk met Mac, en gebruik gewoon Safari; niks mee aan de hand)



                Je ziet dat ik bovenaan BBCode kies. Ik kies ook de ideale grootte om op BD te posten (1024px langste zijde).
                Maar ik zie dat Sieg het je allemaal al eens voorgedaan hebt. Wat begrijp je dan niet?
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment

                Working...
                X