Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stoorzender op PC

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Stoorzender op PC

    Wie heeft ervaring met Internet Security dat in plaats van te beschermen een " stoorzender " wordt ?

    Mvg
    Mauritsius

  • #2
    Re: Stoorzender op PC

    Wat bedoel je met stoorzender?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Stoorzender op PC

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Wat bedoel je met stoorzender?
      Ik bedoel dat andere programma's gestoord worden ; een paar dagen geleden heb ik foto's op een fotoforum willen plaatsen ; alles viel goed mee tot ik ze eens bekeek voor de definitieve plaatsing; ze bleken niet de gewenste scherpte en resolutie te hebben.
      Daarom vraag ik mij af of een internet security daar enige invloed op kan uitoefenen ; weliswaar in de negatieve zin .

      Comment


      • #4
        Re: Stoorzender op PC

        Oorspronkelijk geplaatst door Mauritsius Bekijk bericht
        Ik bedoel dat andere programma's gestoord worden ; een paar dagen geleden heb ik foto's op een fotoforum willen plaatsen ; alles viel goed mee tot ik ze eens bekeek voor de definitieve plaatsing; ze bleken niet de gewenste scherpte en resolutie te hebben.
        Daarom vraag ik mij af of een internet security daar enige invloed op kan uitoefenen ; weliswaar in de negatieve zin .
        Dit is het resultaat na het plaatsen van een haarscherpe foto ? Weet er iemand raad ??

        [IMG width=1000]https://assets.community.lomography.com/eb/c9f10592ced5f05cb2ea98189543d283b91fe2/62x96x2.jpg?auth=6e395e387771a6a42e84093111c8404d3 9e7b5ee[/IMG]

        Comment


        • #5
          Re: Stoorzender op PC

          Die link verwijst naar een miniatuur.
          Heeft niets met beveiligingssoftware te maken.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: Stoorzender op PC

            Oorspronkelijk geplaatst door Mauritsius Bekijk bericht
            Ik bedoel dat andere programma's gestoord worden ; een paar dagen geleden heb ik foto's op een fotoforum willen plaatsen ; alles viel goed mee tot ik ze eens bekeek voor de definitieve plaatsing; ze bleken niet de gewenste scherpte en resolutie te hebben.
            Daarom vraag ik mij af of een internet security daar enige invloed op kan uitoefenen ; weliswaar in de negatieve zin .
            Misschien dat die daar een fractie trager van draaien omdat AV en zo toch iets CPU nemen. Maar dat er iets anders gesaved wordt dan wat je wil? Dat lijkt me héél sterk.

            Comment


            • #7
              Re: Stoorzender op PC

              De bits en bytes worden 1 op 1 over gebracht dus daar heeft security software geen effect op. Wat wel kan is dat de site waar je je foto's op zet een bewerking uitvoert (extra compressie e.d.)
              bye, Maurice
              https://on4bam.com/
              Nikon D7500

              Comment


              • #8
                Re: Stoorzender op PC

                De foto waar naar verwezen wordt, is zo klein ... als men dat dan weer gaat vergroten, dan is die niet echt scherp meer.
                De foto op de rechtstreekse link dat je gaf ziet er zo uit.



                Tenzij de link een foutje bevat ... 124x192 pixels en net geen 29KB is niet echt groot.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: Stoorzender op PC

                  Oorspronkelijk geplaatst door Mauritsius Bekijk bericht
                  Ik bedoel dat andere programma's gestoord worden ; een paar dagen geleden heb ik foto's op een fotoforum willen plaatsen ; alles viel goed mee tot ik ze eens bekeek voor de definitieve plaatsing; ze bleken niet de gewenste scherpte en resolutie te hebben.
                  Daarom vraag ik mij af of een internet security daar enige invloed op kan uitoefenen ; weliswaar in de negatieve zin .
                  Oorspronkelijk geplaatst door Mauritsius Bekijk bericht
                  Dit is het resultaat na het plaatsen van een haarscherpe foto ? Weet er iemand raad ??

                  [IMG width=1000]https://assets.community.lomography.com/eb/c9f10592ced5f05cb2ea98189543d283b91fe2/62x96x2.jpg?auth=6e395e387771a6a42e84093111c8404d3 9e7b5ee[/IMG]
                  Lomografie:
                  De lomografen gebruiken naast de LC-A het liefst goedkope (speelgoed)camera's, antieke modellen of polaroidcamera's. Het motto van lomografie is "Don't think, just shoot!"[2] Lomografie heeft derhalve een nonchalante, terloopse manier van fotograferen: vaak zonder te kijken, vanuit de heup en zonder na te denken. Het doet er niet toe of de foto nu scherp of bewogen is, onder- of overbelicht of dat er vignettering optreedt.
                  Sorry, ik kon het niet laten
                  Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Stoorzender op PC

                    Oorspronkelijk geplaatst door oermens Bekijk bericht
                    Lomografie:

                    Sorry, ik kon het niet laten
                    Ik vraag hier enkel op een normale manier wat hulp en raad; niet om mij uit te lachen zoals die " OERMENS " wil doen!
                    Trouwens : ik vind dat die pee zeker zijn naam niet gestolen heeft !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Stoorzender op PC

                      Tja, ieder zijn mening, ik dacht eerlijk gezegd dat je vraag ook een grapje was.

                      Nochtans was mijn antwoord (net als de vorige) wel een echt antwoord: het ligt sowieso aan de site waarop je je foto's host, of je upload methode, of de manier waarop je die link geeft, iets anders kan het niet bijna zijn en al zeker geen virussoftware die pixels eet.

                      Persoonlijk aanvallen laat je echter beter achterwege, dat heb ik ook nergens gedaan en zou ik ook nooit doen, maar hier laat ik het verder bij, veel fotoplezier nog
                      Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

                      Comment

                      Working...
                      X