Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hogere shutterbutton voor Canon 5D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hogere shutterbutton voor Canon 5D

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar een hogere ontspanknop voor de Canon 5DMK4.
    Iemand ervaring / suggesties ?

    mvg,
    w.
    ------------------------------------------------------------------------------------
    Net op het moment dat de rups dacht te sterven, werd ze vlinder.
    http://creepingmackroki.be/

  • #2
    Re: Hogere shutterbutton voor Canon 5D

    Sugru (moldable glue), werd al dikwijls toegepast op back buttons die te klein zijn.
    ...leeg...

    Comment


    • #3
      Re: Hogere shutterbutton voor Canon 5D

      hogere ontspanknop

      geen flauw idee waar je het over hebt, dus wat toelichting kan denk geen kwaad

      Comment


      • #4
        Re: Hogere shutterbutton voor Canon 5D

        Dag Lieven,

        Ziet er mij een wijs product uit.
        Ik heb al verschillende dingen er opgekleefd maar die vallen er allemaal af.
        De ene al wat rapper dan den ander.
        ------------------------------------------------------------------------------------
        Net op het moment dat de rups dacht te sterven, werd ze vlinder.
        http://creepingmackroki.be/

        Comment


        • #5
          Re: Hogere shutterbutton voor Canon 5D

          Sugru is dus een soort van kneedbaar rubber-achtige lijm - dat nadien uithard. Dat wordt o.a. gebruikt om gekwetste connectoren te fixen ipv. een nieuwe voeding te moeten kopen. Dat produkt op zich is niet supergoedkoop - o.a. verkrijgbaar bij de heise.de online shop (u weet wel die mannen van C'T, make en nog een duitstalig fotomagazine). Op zich valt de verzendtijd en de kost voor het opsturen erg goed mee.
          Geen idee of dit gaat werken voor het doel dat u voor ogen heeft. We weten dat het bestaat - en als we 't nodig hebben gaan we 't ook aanschaffen - het is zeker niet spotgoedkoop.

          Comment

          Working...
          X