Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hier dan mijn album

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hier dan mijn album

    Dit was voor mij de eerste SD van BD die ik heb meegemaakt en het is zeker voor herhaling vatbaar.... ook al hoop ik dat we dan wat beter weer hebben

    bekijk hier mijn album

    Als je jezelf op de foto ziet, maar er staat geen naam boven... dan weet ik wel wie je bent, maar niet hoe je heet

  • #2
    Re: Hier dan mijn album

    Ik kan bijna niet geloven dat er maar zo weinig te zien was daar. Als ik naar die pagina ga zie ik enkel 20 lege hokjes met daarboven een titel en daaronder (next page). Heb een tweetal minuutjes gewacht, maar niks te zien. Ook niet mogelijk om op de hokjes te klikken.
    http://www.vannecke.be
    Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
    Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

    Comment


    • #3
      Re: Hier dan mijn album

      Gave foto's Havezet! Ook erg leuk de bewerking bij sommige foto's!
      >>>Canon Eos 300D<<<

      Comment


      • #4
        Re: Hier dan mijn album

        @wunjo: bij mij gewoon wel alles te zien.... Kan het misschien iets zijn met Java/javascript-veiligheidsinstellingen?

        @havezet: leuke serie, leuke portretten, ook hiervoor geldt weer dat het verbazingwekkend is dat er zoveel verschillende foto's van dezelfde dag gemaakt kunnen worden. De details in het paleis spreken mij wel aan, maar zie ik daar vuil op je sensor?
        www.lowspark.nl

        Comment


        • #5
          Re: Hier dan mijn album

          Oorspronkelijk geplaatst door mikekiwi
          @wunjo: bij mij gewoon wel alles te zien.... Kan het misschien iets zijn met Java/javascript-veiligheidsinstellingen?
          Jammer, Denk niet dat het daaraan ligt. Ligt misschien aan mijn browser, ik gebruik Mozilla Firefox.
          http://www.vannecke.be
          Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
          Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

          Comment


          • #6
            Re: Hier dan mijn album

            @wunjo: de thumbs worden met flash weergegeven, zou het daaraan kunnen liggen?

            @rootje: bedankt voor je compliment

            @mikekiwi: toen ik de foto van de ster-lamp zag dacht ik ook aan stof, maar denk eigenlijk dat het een vuiltje achter de lamp was.

            Comment


            • #7
              Re: Hier dan mijn album

              Ik gebruik ook firefox en ik heb ook geen beelekes
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment


              • #8
                Re: Hier dan mijn album

                Oorspronkelijk geplaatst door Havezet
                @wunjo: de thumbs worden met flash weergegeven, zou het daaraan kunnen liggen?
                Met flash heb ik geen problemen.
                http://www.vannecke.be
                Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
                Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

                Comment


                • #9
                  Re: Hier dan mijn album

                  Ik heb de foto's nu met een andere template gepubliceerd.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hier dan mijn album

                    Nu zijn ze wel te zien!!!
                    http://www.vannecke.be
                    Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
                    Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

                    Comment


                    • #11
                      Re: Hier dan mijn album

                      Erg goed de ware (?) kleuren naar boven gebracht in het paleis! Ik ben jaloers.
                      Het zal nog even duren vooraleer ik dat kan, WB op 'Auto' is ook niet je dat!
                      Waarom echter die paarden-taxi ineens in sepia moet is mij daarom een raadsel...
                      Groets, Gerhard
                      Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

                      Comment


                      • #12
                        Re: Hier dan mijn album

                        Oorspronkelijk geplaatst door Havezet
                        Dit was voor mij de eerste SD van BD die ik heb meegemaakt en het is zeker voor herhaling vatbaar.... ook al hoop ik dat we dan wat beter weer hebben

                        bekijk hier mijn album

                        Als je jezelf op de foto ziet, maar er staat geen naam boven... dan weet ik wel wie je bent, maar niet hoe je heet
                        uuuhhh...... nr.6392 ben ik....

                        Canon 550D/RS60-E3/Canon 70-300 DO IS/Canon 24-105 F4 IS/Sigma 150mm EX Macro/Sigma EF-500 DG ST

                        Comment


                        • #13
                          Re: Hier dan mijn album

                          Oorspronkelijk geplaatst door Thor
                          Erg goed de ware (?) kleuren naar boven gebracht in het paleis! Ik ben jaloers.
                          Het zal nog even duren vooraleer ik dat kan, WB op 'Auto' is ook niet je dat!
                          Waarom echter die paarden-taxi ineens in sepia moet is mij daarom een raadsel...
                          De ware (hmm) kleuren naar boven brengen was niet zo moeilijk... gewoon een beetje rood eruit halen. Verder stond de cam ook op auto-WB

                          De paarden taxi in sepia vond ik wel toepasselijk op die foto. Waar natuurlijk over te discussieren valt

                          Comment


                          • #14
                            Re: Hier dan mijn album

                            Oorspronkelijk geplaatst door willo72
                            uuuhhh...... nr.6392 ben ik....
                            Is aangepast

                            Comment


                            • #15
                              Re: Hier dan mijn album

                              Ook weer een mooi album.
                              Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
                              --------

                              Comment

                              Working...
                              X