Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 650 en iPad

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 650 en iPad

    Iemand een idee: sinds enige maanden lukt het niet meer om mijn canon 650D te conecteren met mijn iPad. De iPad herkent de camera wel maar de iPad geeft de boodschap: geen foto’s om te importeren ...
    Het heeft vorig jaar wel gewekt. Ik verbind via een kabeltje.

    Alvast bedankt!

  • #2
    Re: Canon 650 en iPad

    Oorspronkelijk geplaatst door Zilverberg Bekijk bericht
    Iemand een idee: sinds enige maanden lukt het niet meer om mijn canon 650D te conecteren met mijn iPad. De iPad herkent de camera wel maar de iPad geeft de boodschap: geen foto’s om te importeren ...
    Het heeft vorig jaar wel gewekt. Ik verbind via een kabeltje.

    Alvast bedankt!
    Gevonden: ook al krijg je de melding ‘geen foto’s om te importeren’, dan moet je gewoon lang genoeg wachten en op de iPad de optie uitzetten dat hij na x-minuten in slaaptoestand gaat (want dan stopt hij met importeren). Het gekke is dus ondanks de boodschap dat de iPad geeft, hij gewoon toch aan het importeren is ...

    Comment


    • #3
      Re: Canon 650 en iPad

      Ik kon je met je vraag niet helpen, omdat ik nog nooit foto's van camera naar iPad getransfereerd heb. Ik zet op mijn iPad enkel foto's die op de Mac zijn afgewerkt.
      Dat gezegd zijnde, ik zie af en toe bij het connecteren van mijn iPhone (waarmee ik wel eens een foto maak) met de iMac in Photos (het vroegere iPhoto) ook de mededeling 'No Photos', maar dat bericht wordt onmiddellijk vervangen door de thumbs van alle foto's die op de iPhone staan. Het lijkt om dezelfde foutboodschap te gaan...
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment

      Working...
      X