Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van ?

    Ik beperk graag mij vaste kosten per maand, omdat je zo op jaarbasis veel kan besparen, maar de tijden evolueren.
    Nu heb ik Telenet basicnet + TV van €54.90 (+€1 nieuwe toeslag vanaf deze maand) + €15 Mobile Vikings (5GB per maand) = €70.9 per maand (goedkoopste combinatie met meest data voor z'n geld).

    Mijn dochter kijkt veel Youtube en soms Netflix (vandaag kreeg ik een herinnering dat ik nog 9GB data overheb tot 15/8) en dus binnenkort ben ik over mijn Telemeter.
    Soms kijk ik naar het nieuws of voetbal op de laptop in de slaapkamer via Yelo play dus verbruikt ook.
    Normaal geraak ik er wel, maar nu met verlof, denk 2x per jaar over mijn Telemeter.

    Ik dacht eraan het Orange Love Trio abonnement te nemen, zijn er mensen die hier ook op overgeschakeld zijn en tevreden ?
    Geniet van het Love pack (Mobiel + internet + tv) vanaf €74/maand of het pack Mobiel + Internet vanaf €55/maand. Geniet van hoge kortingen dankzij het multiproductvoordeel.


    Alles onbeperkt, geen 150GB datalimiet zoals Basicnet en geen 5GB datalimiet meer bij Mobile Vikings 4G.
    Een kennis werkt bij Telenet en hij raadde deze zelfs aan, sneller dan mijn huidige combi, goedkoper dan Telenet en interessanter in het algemeen.

    Voor slechts €9 per maand extra dus alles onbeperkt (weet dat "onbeperkt" niet altijd klopt, maar al beter dan 150GB).
    Vroeger had ik bij Dommel ook een onbeperkt abonnement, maar was telefoonlijn destijds.
    Ik had dit gestopt omdat ik niets meer download, maar streaming & mobiele data was toen nog niet zo in.
    De telefoonkabel heb ik verwijderd bij renovatie, dus Proximus valt zeker uit de boot.

    2 vraagjes :
    -Qua 4G verbinding waarschijnlijk ook beter bij Orange dan bij Mobile Vikings ?
    -Heeft die Orange Love Trio ook een soort Yelo play ? ik zag daar iets van "Arend"

    Eerst nog wachten tot mijn gratis maand Play Sports voorbij is vooraleer op te zeggen
    Last edited by CanonYouCan; 8 augustus 2019, 18:18.

  • #2
    Re: Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van

    MV is geen provider met eigen netwerk, ze gebruiken het netwerk van een andere provider ... ze kunnen dus niet beter of slechter zijn op dat gebied.
    En vanaf 2019 is dat het netwerk van Orange. [emoji1]
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van

      Idd, als je nu van MV naar Orange gaat dan ga je uiteindelijk van.... Orange naar Orange.

      Van besparen gesproken: ik betaal nu al 2,5 jaar aan een stuk (van begin 2017) 0 euro voor mijn MV abbo van 15 euro en mijn vrouw 5 euro voor haar 10 euro MV abbo (via hun Viking deals). Toch ook een besparing van zo'n 30 keer 20 euro = 600 euro...
      Die MV punten heb je wel enkel bij online aankopen.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • #4
        Re: Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van

        Ja ik doe bijna altijd online aankopen zelfs, maar via bedrijven op Ebay in Duitsland/UK of Ali Express.
        Nooit via sites die punten geven voor vikingdeals ofzo (bol.com ofzo bedoel je waarschijnlijk), ik bestel praktisch altijd in het buitenland, meer keus en lagere prijzen.

        Ondertussen heb ik wel ontdekt dat er een Orange TV-App is zoals de Yelo Play app voor het nieuws of wat voetbal op de traditionele posten.
        Orange TV-app: ✔Tot 70 zenders ✔live tv ✔tv-gids ✔opnames instellen op afstand


        Niemand hier die de overstap al deed naar Orange en dit pack al heeft?
        Nog allemaal "slapende klanten" bij Telenet die dubbele Europese prijzen betalen of overstappers naar Proxiums voor de inbegrepen Netflix ?

        Telenet verhoogde dus weer hun prijzen, weet niet van de anderen, maar als ze allemaal een procentje ofzo erbij gooien blijft de beste prijs/kwaliteit nog steeds dit onbeperkt pack.
        GSM/4G verbinding is enkel minder in winkels (vb Action, 1 blok beton) en als we op fototrip gaan in boerendorpjes in Wallonië.

        Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
        Idd, als je nu van MV naar Orange gaat dan ga je uiteindelijk van.... Orange naar Orange.

        Van besparen gesproken: ik betaal nu al 2,5 jaar aan een stuk (van begin 2017) 0 euro voor mijn MV abbo van 15 euro en mijn vrouw 5 euro voor haar 10 euro MV abbo (via hun Viking deals). Toch ook een besparing van zo'n 30 keer 20 euro = 600 euro...
        Die MV punten heb je wel enkel bij online aankopen.
        Last edited by CanonYouCan; 9 augustus 2019, 14:30.

        Comment


        • #5
          Re: Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van

          Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk bericht
          Ja ik doe bijna altijd online aankopen zelfs, maar via bedrijven op Ebay in Duitsland/UK of Ali Express.
          Nooit via sites die punten geven voor vikingdeals ofzo (bol.com ofzo bedoel je waarschijnlijk)
          Als ik naar de site ga van AliExpress krijg ik via de Vikingdeal plugin die ik in de browser geïnstalleerd heb de volgende melding:

          Get up to 7% of your purchase total back in Viking Points

          Als ik naar de details ga kijken zie ik dit:

          Benefit in Viking Points on all electronics.2.4%
          Benefit in Viking Points on all fashion/homeware purchases.7%
          Benefit in Viking Points on all other purchases.5.5%

          En ja, om de onnozele reactie van Verseg te citeren: bij de betaling met de kredietkaart wordt het voor mij nog 1% goedkoper, maar dat is hier off-topic, uitgezonderd voor de meester in het counteren van alles wat ik schrijf.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • #6
            Re: Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van

            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
            Als ik naar de site ga van AliExpress krijg ik via de Vikingdeal plugin die ik in de browser geïnstalleerd heb de volgende melding:

            Get up to 7% of your purchase total back in Viking Points

            Als ik naar de details ga kijken zie ik dit:

            Benefit in Viking Points on all electronics.2.4%
            Benefit in Viking Points on all fashion/homeware purchases.7%
            Benefit in Viking Points on all other purchases.5.5%

            En ja, om de onnozele reactie van Verseg te citeren: bij de betaling met de kredietkaart wordt het voor mij nog 1% goedkoper, maar dat is hier off-topic, uitgezonderd voor de meester in het counteren van alles wat ik schrijf.
            Man, man, jij moet nogal wat kopen .

            Comment


            • #7
              Re: Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van

              Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk bericht
              Qua 4G verbinding waarschijnlijk ook beter bij Orange dan bij Mobile Vikings ?
              Door de samenwerking tussen Proximus en Orange zou dit toekomstgericht nog beter moeten zijn, terug een stap vooruit dus. [emoji6]
              Maar MV gebruikt dat netwerk nu, vroeger via Base.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van

                Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Door de samenwerking tussen Proximus en Orange zou dit toekomstgericht nog beter moeten zijn, terug een stap vooruit dus. [emoji6]
                Maar MV gebruikt dat netwerk nu, vroeger via Base.
                Maar gaat MV nu al via Orange ?
                En is Orange “gelijk” aan Proximus of wat versta ik daar onder.

                Onlangs waren we in Virton ( provincie Luxemburg ) en daar hadden we beiden via MV een zeer slecht bereik, en met momenten zelfs geen bereik. ( Kreeg al bijna “cold turkey”
                ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                Si non, on devient bonbon
                Et les gens nous mangent !"

                Comment


                • #9
                  Re: Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van

                  Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                  Maar gaat MV nu al via Orange ?
                  Ze zijn volop bezig met de omschakeling maar of alle klanten al overgeschakeld zijn weet ik niet.
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment


                  • #10
                    Re: Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van

                    Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                    Maar gaat MV nu al via Orange ?
                    En is Orange “gelijk” aan Proximus of wat versta ik daar onder.
                    Orange is niet gelijk aan Proximus, zijn en blijven aparte aanbieders ... alleen gaan ze het netwerk delen voor zover ik dat juist heb.
                    Zal in de toekomst de dekking voor beiden moeten verbeteren.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van

                      MV migreert klant per klant - je krijgt daarvoor een SMS. Ik ben een maand of twee geleden overgezet naar Orange.
                      Ze gaan geen netwerken delen, wel de palen waaraan de antennes hangen (da's iets eenvoudiger om licenties te verkrijgen wellicht).

                      Comment


                      • #12
                        Re: Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van

                        Oorspronkelijk geplaatst door mutley69 Bekijk bericht
                        Ze gaan geen netwerken delen, wel de palen waaraan de antennes hangen (da's iets eenvoudiger om licenties te verkrijgen wellicht).
                        Lees nog eens heel goed. [emoji6]



                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van

                          "Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van ?" is de vraag is van TS...

                          Ik heb dan wat info gegeven over een onderdeeltje van zijn vraag, sindsdien is het belangrijker om vooral die info in het belachelijke te trekken en te kletsen over het gebruik van GSM masten enz... dan te reageren op de vragen van TS...
                          Misschien terug een beetje OT ?

                          Ik heb een kennis die al een tijdje overgeschakeld is van Telenet naar Orange en hij is daar heel tevreden van. Ik dacht dat hij zo'n 20 euro minder betaalt per maand.
                          Last edited by nete; 14 augustus 2019, 07:25. Reden: Vermelde postnummers verwijderd (betreffende posts verwijderd door Moderator)
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                          Comment


                          • #14
                            Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van ?

                            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                            "[I]Ik heb dan wat info gegeven over een onderdeeltje van zijn vraag, sindsdien is het belangrijker om vooral die info in het belachelijke te trekken (#4 en#13) en te kletsen over het gebruik van GSM masten enz... dan te reageren op de vragen van TS...
                            Misschien terug een beetje OT ?
                            Stop nu zelf eens met anderen te bekritiseren, dat is ook OT (off-topic). [emoji107]

                            Wat die informatie over zendmasten (netwerken om correct te zijn) betreft, dat beantwoordt volledig een van de vragen van TS of het bij Orange beter zou zijn.

                            Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk bericht
                            2 vraagjes :
                            -Qua 4G verbinding waarschijnlijk ook beter bij Orange dan bij Mobile Vikings ?
                            Dus neen, niet een beter netwerk dan waar MV zijn klanten zal zetten mits zelfde netwerk en ja het netwerk zal toekomstgericht voor meerdere providers verbeteren.
                            Tenzij zijn abo nu nog via het netwerk van Base zou werken, maar dat wordt uiteindelijk toch het netwerk van Orange ... of later het gedeeld en verbeterd netwerk.

                            Wat geboden service en opties of abonnementen betreft, daar kan uiteraard wel een verschil in zitten mits elke provider zijn eigen diensten aanbiedt.
                            Last edited by VerSeg; 11 augustus 2019, 11:39.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #15
                              Re: Iemand al overgeschakeld naar Orange Love Trio (alles onbeperkt) en tevreden van

                              Ik ben overgeschakeld van Telenet internet + Orange GSM + Dvb-t tv op laptop (dat ze schandelijk hebben stopgezet in België) naar Orange Love, maar niet unlimited, dat komt bij mij op €61 per maand (heb nog oud gsm abonnement van €12)

                              Van het gsm gedeelte ben ik wel tevreden, anders was ik niet naar Orange gegaan, maar zoals je ziet aan mijn abo van €12 ben ik absoluut geen grootgebruiker op dat vlak.

                              Waar ik echter zéér ontevreden mee ben is de werking van de Tv recorder, dit toestel is waanzinnig onstabiel, vooral de software trekt op geen ***, maar ook de hardware is wellicht ondermaats.
                              Heel vaak opnames die gewoon niet gebeuren, de recorder moet minstens elke dag uit de stroom getrokken worden als je niet wil dat ze de dag nadien gegarandeerd crasht, ...
                              Toen ik net was overgestapt eind 2018 was de firmware nog redelijk degelijk, maar sinds de eerste update kun je niks meer doen met de recorder terwijl je uitgesteld kijkt, alle menu's zijn geblokkeerd en er is al meer dan een half jaar geen nieuwe update meer gekomen, dus Orange is voor mij absoluut af te raden als je redelijk wat tv kijkt en soms meerdere programma's tegelijk wil opnemen of uitgesteld kijken.

                              Het stomme is dat alle functies op zich goed uitgedacht zijn en best overzichtelijk enzo, maar de uitwerking ervan is gewoon erbarmelijk, ik neem aan dat dit verschillende diensten zijn ofzo...

                              Waarom ik er dan nog steeds bij zit, goede vraag, de prijs voornamelijk, zeker als ik "National Geografic Wild" wil blijven kijken kom ik bij Telenet bijna dubbel zo duur uit en bij Orange heb je voor deze prijs qua vast internet 750 Gb tegenover 150 bij Telenet en van Belgacom hoor ik toch ook heel wat problemen wat betreft haperende tv (alles via internet, geen locale recorder)...

                              Dus mja, ik blijf vooral hopen dat ze hun sh*t together krijgen bij Orange en eens wat extra deftige IT-ers aannemen...
                              Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

                              Comment

                              Working...
                              X