Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wat later op de dag II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • wat later op de dag II

    deel van een fotoshoot met een jong model aan het kasteel van Horst de fotoshoot heeft ongeveer een uur geduurd, ook dank aan de moeder die geduldig wachten het was een aangenaam ervaring en leerrijk

    [IMG]

  • #2
    Re: wat later op de dag II

    mooi portret, maar met die uitspraak alleen ben je niets natuurlijk; dus even zagen (alhoewel ikzelf blij zou zijn met dit resultaat) : wat croppen vanuit de linker bovenhoek (weg rode dot en niets bijbrengende achtergrond daar : het kasteeldeel is veelzeggender); lichaam wat meer dwars zodat het gelaat wat meer gekeerd kan worden naar de fotograaf. Model wat meer naar achter zodat rechtsonder het eind van de planken uit beeld is. Dof zit erg goed. Op sommige plaatsen glimt de huid wel wat veel, mar vermoedelijk krijg je dit enkel weg met een professionele poederlaag vóór de shoot (?)
    Zo, dit was mijn muggenziften. Kan je daar mee leven ?
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Re: wat later op de dag II

      Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
      mooi portret, maar met die uitspraak alleen ben je niets natuurlijk; dus even zagen (alhoewel ikzelf blij zou zijn met dit resultaat) : wat croppen vanuit de linker bovenhoek (weg rode dot en niets bijbrengende achtergrond daar : het kasteeldeel is veelzeggender); lichaam wat meer dwars zodat het gelaat wat meer gekeerd kan worden naar de fotograaf. Model wat meer naar achter zodat rechtsonder het eind van de planken uit beeld is. Dof zit erg goed. Op sommige plaatsen glimt de huid wel wat veel, mar vermoedelijk krijg je dit enkel weg met een professionele poederlaag vóór de shoot (?)
      Zo, dit was mijn muggenziften. Kan je daar mee leven ?
      ja natuurlijk, daar voor doe ik het ik had eigenlijk al mijn handen vol met het sturen van model waar ik de eerste maal een fotoshoot mee maakte en dan nog kijken naar belichting. ze had nochtans een zakje bij met make-up bij maar het gaat om de ervaring. normaal ga ik binnenkort nog een doen met kinderen (ouders zijn er bij) ik zal dan met aangehaalde punten rekening houden

      Comment


      • #4
        Re: wat later op de dag II

        ik volg voorgangers !!! grts Jozef
        Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

        Comment


        • #5
          Re: wat later op de dag II

          Veel witte plekken op gelaat en lichaam. Ook de kasteelmuur op haar hoofd stoort mij. Misschien verbeterpuntjes? sorry hoor!
          vriendelijke groeten, Sien

          Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

          Comment


          • #6
            Re: wat later op de dag II

            Vind dit wel een mooi portret
            Relaxe en spontane houding van model
            Huid aan de bleke kant akkoord maar nergens uitgebrand - en schaduwen niet storend
            je kan evt de hooglichten klein beetje temperen
            mijn website : klik

            Comment

            Working...
            X