Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sociale Media

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sociale Media

    Hallo,

    ik ben beginnend amateur fotograaf en post soms wat foto's op Flickr. Nu vraag ik mij af of dit de beste site is om foto's te delen. Ik heb ook al gehoord van 500px?
    en andere... Ik zou graag mijn portfolio verder uitbouwen en tonen maar weet niet precies wat beste medium is...

    dank alvast voor de hulp


    Kurt D

  • #2
    Re: Sociale Media

    Tja, Facebook en Instagram zijn de meest gebruikte media. Flickr is ook wel goed maar reken daar niet teveel op reacties, tenzij je een aantal volgers hebt die je werk al kennen en appreciëren. Je kan op Flickr ook je foto's in groepen posten maar die zijn niet altijd op niveau en dan krijg je van die meldingen waar je niets mee bent maar die je moet toekennen anders wordt uit die groep geweerd.
    500px ken ik niet zo goed maar is toch van hoger niveau en als je echt goed bent 1x.com. Kan je wel tegen betaling je foto's laten beoordelen, hier gebeurt het nog gratis...
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

    Comment


    • #3
      Re: Sociale Media

      Oorspronkelijk geplaatst door Kurt D Bekijk bericht
      Hallo,

      ik ben beginnend amateur fotograaf en post soms wat foto's op Flickr. Nu vraag ik mij af of dit de beste site is om foto's te delen. Ik heb ook al gehoord van 500px?
      en andere... Ik zou graag mijn portfolio verder uitbouwen en tonen maar weet niet precies wat beste medium is...

      dank alvast voor de hulp


      Kurt D
      Misschien hier eens beginnen met foto's tonen ?
      Misschien ook eens je referenties op Flickr geven ?
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • #4
        Re: Sociale Media

        Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht