Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Katrien1957 wint de juni-juli 2019 Challenge, thema: Op pad

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Katrien1957 wint de juni-juli 2019 Challenge, thema: Op pad

    Niettegenstaande de zomerchallenge over twee maanden liep, was het aantal inzendingen niet echt aan de hoge kant. Te warm misschien, of teveel andere zomerse bezigheden?
    De inzendingen kwamen eerst maar langzaam binnendruppelen, en het zag er een tijdje naar uit dat de winnaar van vorige maand (ynor) opnieuw zou winnen, maar toen ik de inzending van Katrien1957 binnenkreeg, was ik er van overtuigd: we have a winner!
    Op de eerste plaats dus Katrien1957, gevolgd door ynor, en op de derde plaats SPH, een nieuwe deelnemer, denk ik. Proficiat aan de eerste drie, maar tevens aan de rest van het peleton.

    Dank aan diegenen die de foto's wilden scoren.
    Het aantal scores lag ook aan de lage kant. Ondanks de 26 inzendingen, zijn er nog teveel foto's die maar juist 20 scores krijgen.

    Enfin, we doen voort met de Challenge zolang daar voldoende interesse voor is.
    Moet ik herhalen dat:
    - de winnaar een kortingbon van €30,- van onze sponsor CeWe krijgt;
    - dat haar foto tevens wordt genomineerd voor de HoF van Week 31? (Opgelet: een nominatie staat niet gelijk aan een selectie);
    - dat haar foto wordt toegevoegd aan de Winnende Challenge-foto's van 2019;
    - dat haar foto wordt opgevraagd door de Shoot-redactie voor publicatie in het tijdschrift Shoot. En omdat dit een grotere weergave is, wordt daarvoor een hoge-resolutie foto opgevraagd.
    ....

    Voor de maand augustus is er gekozen voor 'Gestroomlijnd'. Ik ben benieuwd.
    Last edited by LesC; 1 augustus 2019, 09:41.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Katrien1957 wint de juni-juli 2019 Challenge, thema: Op pad

    Proficiat Katrien, sterk beeld ! verdiende winnaar dan ook hé
    Maar ook proficiat aan alle andere deelnemers !

    Wat gaat gestroomlijnd nu geven ... ben benieuwd
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Katrien1957 wint de juni-juli 2019 Challenge, thema: Op pad

      Gefeliciteerd Katrien
      en ook de nrs 2, 3 en 4

      @LesC : aantal scores lag aan de lage kant maar dat was, gezien de vakantie, wel te verwachten.
      Sommige scores lagen ook aan de lage kant en daar speelde de vakantie dus blijkbaar geen rol
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

      Comment


      • #4
        Re: Katrien1957 wint de juni-juli 2019 Challenge, thema: Op pad

        Het gebeurt (helaas?) niet elke maand, maar af en toe komt een Challenge-winnende foto ook in de wekelijkse Hall of Fame terecht, en dat is in Week 31 met de foto van Katrien1957 gebeurd. Ook daarvoor onze welgemeende felicitaties.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Katrien1957 wint de juni-juli 2019 Challenge, thema: Op pad

          Proficiat met je HoF en de challenge, schitterend abstract werk
          Groeten Andre

          Comment


          • #6
            Re: Katrien1957 wint de juni-juli 2019 Challenge, thema: Op pad

            Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
            ... en op de derde plaats SPH, een nieuwe deelnemer, denk ik. ...
            Helemaal vers is zij/hij niet. De eerste deelname dateert van september vorig jaar.

            Goed gewerkt, meisjes en jongens.
            Vriendelijke groet,

            Jos

            Comment


            • #7
              Re: Katrien1957 wint de juni-juli 2019 Challenge, thema: Op pad

              Ha, Dataman! Blij dat ik jou nog heb.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: Katrien1957 wint de juni-juli 2019 Challenge, thema: Op pad

                Hartelijk bedankt voor de gelukwensen. En ook een pluim aan iedere deelnemer.....
                Groetjes Katrien
                Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

                Comment

                Working...
                X