Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boxspringdeals.... veel websites / Topmatras : toch beter 1 dubbele matras ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Boxspringdeals.... veel websites / Topmatras : toch beter 1 dubbele matras ?

    Ik zoek een boxspring voor 2p (1m80 x 2m) in beige met Chesterfield stijl knopen achteraan zoals deze (maar kan goedkoper, deze site rekent forse toeslag voor 1m80 breedte) :


    Er zijn ontelbare sites met boxspring deals, maar vermoed dat sommige dezelfde firma zijn onder een andere naam
    Sommigen hanteren 1 vaste prijs (ongeacht het formaat), dit is wel leuker voor de klant.

    Veel boxsprings hebben 2 apparte matrassen met een toplaag matras (zodat je niet tussen die spleet zou glijden, maar is toch hetzelfde niet als één 2 persoonsmatras denk ik), ze beloven vanaf een topmatras van 7cm hoogte dat je geen last hebt van die spleet tussen beide matrassen. Een matras topper is een extra comfort laag bovenop uw huidige matras. Tevens draagt een topper bij aan een langere levensduur van uw matras.
    Er zijn ook boxsprings met onderaan 2 aparte stukken + erboven 1 dubbele matras, deze lijken mij beter.

    Ook handig zijn dat sommige boxsprings onderaan 2 grote opbergkisten onderaan hebben waar je veel kan in opbergen.
    Er is koudschuim/traagschuim, een vriend zei één met zoveel mogelijk pocketveren kiezen, beste comfort.

    Mensen met ervaringen met boxsprings hier ?

  • #2
    Re: Boxspringdeals.... veel websites / Topmatras : toch beter 1 dubbele matras ?

    Ge kunt NOOIT een goed bed via internet kopen en een bed dat voor mij goed is, dat is daarom voor u niet goed.
    Ga naar een winkel, probeer de bedden even uit ook al is dat maar een korte test.
    Luister naar advies in betere winkels en koop niet voor het goedkoopst maar voor het beste voor uw lichaam.

    Wat matrassen betreft ... hier (ook persoonlijk) liever twee aparte dan één heel brede voor twee personen.
    Eenvoudiger om opmaken, minder storend voor de partner en wat die spleet betreft ... ge kunt er uw geld tussen steken. [emoji16][emoji16][emoji16]
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Boxspringdeals.... veel websites / Topmatras : toch beter 1 dubbele matras ?

      Ja maar mijn budget is beperkt, rond de €600-€700, in Belgische winkels al snel vanaf €900
      Ik zie hier toevallig een waterbed van rond de €500, daar hoor je ook niets meer van, is dit volledig uit de mode geraakt of uiteindelijk toch niet zo comfortabel ?
      Een zwevend gevoel staat hier : https://www.waterbedkampioen.be/blog...-of-boxspring/

      Dekbeddiscounter.nl & koopjesdeal.nl zijn recent failliet verklaard zag ik.

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Ge kunt NOOIT een goed bed via internet kopen en een bed dat voor mij goed is, dat is daarom voor u niet goed.
      Ga naar een winkel, probeer de bedden even uit ook al is dat maar een korte test.
      Luister naar advies in betere winkels en koop niet voor het goedkoopst maar voor het beste voor uw lichaam.

      Wat matrassen betreft ... hier (ook persoonlijk) liever twee aparte dan één heel brede voor twee personen.
      Eenvoudiger om opmaken, minder storend voor de partner en wat die spleet betreft ... ge kunt er uw geld tussen steken. [emoji16][emoji16][emoji16]
      Last edited by CanonYouCan; 28 juli 2019, 20:49.

      Comment


      • #4
        Boxspringdeals.... veel websites / Topmatras : toch beter 1 dubbele matras ?

        Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk bericht
        Ja maar mijn budget is beperkt, rond de €600-€700, in Belgische winkels al snel vanaf €900
        Ik zie hier toevallig een waterbed van rond de €500, daar hoor je ook niets meer van, is dit volledig uit de mode geraakt of uiteindelijk toch niet zo comfortabel ?
        Een zwevend gevoel staat hier : https://www.waterbedkampioen.be/blog...-of-boxspring/
        En 700€ geven aan een bed dat nadien toch niet zo ideaal lijkt ... dat is pas veel meer weggegooid geld.
        En geloof me best, het gebeurt meer dan je denkt. [emoji6]

        Een goed bed kost inderdaad wat geld. [emoji41]
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Boxspringdeals.... veel websites / Topmatras : toch beter 1 dubbele matras ?

          Oppassen met een waterbed !
          NOOIT met je schoenen in bed springen !!!

          Allez, toch zeker deze niet.....



          Alhoewel, voor die prijs kan je al een mooie matras kopen
          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
          Si non, on devient bonbon
          Et les gens nous mangent !"

          Comment


          • #6
            Re: Boxspringdeals.... veel websites / Topmatras : toch beter 1 dubbele matras ?

            En die met opbergbakken in hout onder een boxspring maken waarschijnlijk ook veel lawaai bij het wippen

            Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
            Oppassen met een waterbed !
            NOOIT met je schoenen in bed springen !!!

            Allez, toch zeker deze niet.....



            Alhoewel, voor die prijs kan je al een mooie matras kopen

            Comment


            • #7
              Re: Boxspringdeals.... veel websites / Topmatras : toch beter 1 dubbele matras ?

              Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk bericht
              En die met opbergbakken in hout onder een boxspring maken waarschijnlijk ook veel lawaai bij het wippen
              WD40
              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
              Si non, on devient bonbon
              Et les gens nous mangent !"

              Comment


              • #8
                Re: Boxspringdeals.... veel websites / Topmatras : toch beter 1 dubbele matras ?

                Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk bericht
                En die met opbergbakken in hout onder een boxspring maken waarschijnlijk ook veel lawaai bij het wippen
                Maar daarna kan je ze wegbergen. [emoji1][emoji1][emoji1]
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #9
                  Re: Boxspringdeals.... veel websites / Topmatras : toch beter 1 dubbele matras ?

                  Heb een jaar of 3 geleden een nieuw "bed" gekocht. Wat ik toen vooral geleerd heb is dat matras en bodem samen het bed vormen. Je moet de bodem en de matras samen proberen want het is het geheel dat je ondersteunt. Dus ja, vragen om een bepaalde matras op een bepaalde bodem te kunnen testen moet je doen, het verschil is niet te verwaarlozen. En als je traagshuim probeert, blijf er zeker langer dan een minuutje op liggen, die hebben echt tijd nodig om zich naar je lichaam te zetten.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Boxspringdeals.... veel websites / Topmatras : toch beter 1 dubbele matras ?

                    Ja ik twijfelde enkel nog tussen de onderste bodem
                    Ofwel gewoon hout, ofwel opbergbakken.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Boxspringdeals.... veel websites / Topmatras : toch beter 1 dubbele matras ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk bericht
                      Ja ik twijfelde enkel nog tussen de onderste bodem
                      Ofwel gewoon hout, ofwel opbergbakken.
                      Ook goed daar aan te denken, maar belangrijkste blijft toch de combinatie van bodem en matras passend aan jullie situatie en lichaamsbouw en eventuele klachten.
                      Dit moet je echt testen voor uw eigen goed. [emoji6]
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment

                      Working...
                      X