Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een beetje vakantiegevoel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • een beetje vakantiegevoel

    [IMG]

  • #2
    Re: een beetje vakantiegevoel

    Yep..echt het vakantiegevoel mooi vastgelegd.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: een beetje vakantiegevoel

      Hierbij voel ik me niet dadelijk in vakantiestemming maar de opname is mooi, heel scherp en geeft een overzicht met allerlei elementen van ... waarschijnlijk jullie verblijf.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: een beetje vakantiegevoel

        Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
        Hierbij voel ik me niet dadelijk in vakantiestemming maar de opname is mooi, heel scherp en geeft een overzicht met allerlei elementen van ... waarschijnlijk jullie verblijf.
        vandaar het vakantiegevoel door de elementen in beeld te brengen

        Comment


        • #5
          Re: een beetje vakantiegevoel

          voor mij had het linker deel van de kathedraal weggemogen zodat de zetels prominenter aanwezig waren (ivm dat vakantiegevoel) en had je me daar in een zetel laten plaatsnemen met een lekker koel drankje, dan had ik me in de hemel gevoeld. (;>)
          nb : jammer van al die antennes daar op die daken, ik waande me daar in een antennenbos : N, O, Z of W , overal antennes en schotels
          mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
          nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
          https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

          Comment


          • #6
            Re: een beetje vakantiegevoel

            Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
            voor mij had het linker deel van de kathedraal weggemogen zodat de zetels prominenter aanwezig waren (ivm dat vakantiegevoel) en had je me daar in een zetel laten plaatsnemen met een lekker koel drankje, dan had ik me in de hemel gevoeld. (;>)
            nb : jammer van al die antennes daar op die daken, ik waande me daar in een antennenbos : N, O, Z of W , overal antennes en schotels
            antennes die zijn er, blijkbaar hebben daar nog geen telenet. linkerdeel weghalen ik wil juist laten zien wat een mooi zicht men heeft, en na de foto heb ik me inderdaad in een zetel laten plaatsnemen met een lekker koel drankje en me in de hemel gevoeld. ps. ik wou de privacy niet schenden

            Comment


            • #7
              Re: een beetje vakantiegevoel

              Realistise opname knap !!! grts Jozef
              Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

              Comment


              • #8
                Re: een beetje vakantiegevoel

                Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
                voor mij had het linker deel van de kathedraal weggemogen zodat de zetels prominenter aanwezig waren (ivm dat vakantiegevoel) en had je me daar in een zetel laten plaatsnemen met een lekker koel drankje, dan had ik me in de hemel gevoeld. (;>)
                nb : jammer van al die antennes daar op die daken, ik waande me daar in een antennenbos : N, O, Z of W , overal antennes en schotels
                Een uitsnit die ik zo bedoelde bij het aanschouwen van deze foto en opmerking waar ik me akkoord en goed zou bij voelen - je hebt een inhoud en een titel die er op volgt. Voor de rest maakt ieder zijn foto naar eigen goeddunken
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: een beetje vakantiegevoel

                  Fraaie foto; geen schreeuwerige kleuren , ook geen fletse kleuren, alles stevig scherp afgebeeld en , ook een groot punt: de zon werkt mooi mee om creatieve schaduwen te tonen

                  Comment

                  Working...
                  X