Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Werkmanshuisjes in Blankenberge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Werkmanshuisjes in Blankenberge

    Werkmanshuisjes gefotografeerd langs de achterzijde
    Analoge opname met Pentax MX & 28mm 3.5 PentaxM op Ilford FP4



  • #2
    Re: Werkmanshuisjes in Blankenberge

    Mauritsius, als je zegt werkmanshuisjes, is het dan opzettelijk dat de focus helemaal vooraan ligt?
    www.ludwigdesmet.com - beauty & fine art photographer -

    Comment


    • #3
      Re: Werkmanshuisjes in Blankenberge

      Gelijk heb je Ludwig ; de opname is gemaakt zonder een titel in gedachten ; toen deze gemaakt werd had ik andere onderwerpen in gedachten en tijdens mijn tocht daarheen kwam ik toevallig langs deze plek , deze opname is altijd wat stiefmoederlijk behandelt ; en ja .. een goede titel vind ik niet direkt , nochthans is de scherpte bewust op de voorgrond gekozen. Wat zou jij nemen als titel van deze foto?
      De opname dateert zeker uit de jaren 1980-85 en is nooit afgedrukt geweest op fotopapier; ik zal er de komende tijd eens wat werk van maken.
      Groetjes
      Maurits W

      Comment


      • #4
        Re: Werkmanshuisjes in Blankenberge

        Oorspronkelijk geplaatst door Mauritsius Bekijk bericht
        Gelijk heb je Ludwig ; de opname is gemaakt zonder een titel in gedachten ; toen deze gemaakt werd had ik andere onderwerpen in gedachten en tijdens mijn tocht daarheen kwam ik toevallig langs deze plek , deze opname is altijd wat stiefmoederlijk behandelt ; en ja .. een goede titel vind ik niet direkt , nochthans is de scherpte bewust op de voorgrond gekozen. Wat zou jij nemen als titel van deze foto?
        De opname dateert zeker uit de jaren 1980-85 en is nooit afgedrukt geweest op fotopapier; ik zal er de komende tijd eens wat werk van maken.
        Groetjes
        Maurits W

        Titels komen bij mij ook vaak achteraf, tenzij ik aan een reeks werk, dan is de titel meestal één omvattend woord dat de hele reeks kan vangen. Blijft moeilijk.
        Ik zie in je foto niet alleen de afsluiting vooraan, maar ook nog een hoge muur die de huisjes afzondert ... misschien kan je met het gegeven van 'grenzen' iets aanvangen?
        www.ludwigdesmet.com - beauty & fine art photographer -

        Comment

        Working...
        X