Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alternatief voor one.com

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Alternatief voor one.com

    Kent er iemand een goed alternatief voor one.com want die zijn hun pedalen duidelijk verloren.

    Het gaat om een aantal domeinen van scholen.
    ...leeg...

  • #2
    Re: Alternatief voor one.com

    Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
    Kent er iemand een goed alternatief voor one.com want die zijn hun pedalen duidelijk verloren.
    Lieven, wat bedoel je hiermee ? Ik weet dat er een paar aanpassingen gebeurd zijn, en ik heb dan ook een paar zaken moeten (her)bekijken maar uiteindelijk was al bij al niet echt veel veranderd. Wel een paar parameters moeten aan passn.
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • #3
      Re: Alternatief voor one.com

      Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
      Lieven, wat bedoel je hiermee ? Ik weet dat er een paar aanpassingen gebeurd zijn, en ik heb dan ook een paar zaken moeten (her)bekijken maar uiteindelijk was al bij al niet echt veel veranderd. Wel een paar parameters moeten aan passn.
      Om de twee dagen gehacked worden in de vakantie??? Dan zijn ze dat geld niet waard, is dat simpel genoeg om te verstaan?
      Last edited by Lieven Lema; 22 juli 2019, 14:26.
      ...leeg...

      Comment


      • #4
        Re: Alternatief voor one.com

        Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
        Om de twee dagen gehakkeld worden in de vakantie??? Dan zijn ze dat geld niet waard, is dat simpel genoeg om te verstaan?
        Niet bijten, niet bijten ...
        Zelf heb ik daar geen problemen mee, gelukkig (en nu houd ik hout vast). Dus ik wil en kan geen oordeel vellen en eventueel hulp geven ook kan niet wegens onvolledige informatie.
        Alternatief kan ik ook niet geven. Onvoldoende info (wat heb je nodig, wat moet het doen ... ?)
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

        Comment


        • #5
          Re: Alternatief voor one.com

          Ik ben sinds jaar en dag bij ovh.com.
          Op de (m.i. zeer competitieve) factuur na ben ik ze gewoon vergeten, nooit of te nimmer enig probleem.

          Comment


          • #6
            Re: Alternatief voor one.com

            Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
            Ik ben sinds jaar en dag bij ovh.com.
            Op de (m.i. zeer competitieve) factuur na ben ik ze gewoon vergeten, nooit of te nimmer enig probleem.
            Bedankt, die ga ik eens nakijken.
            ...leeg...

            Comment


            • #7
              Re: Alternatief voor one.com

              Ik ben 10jaar bij one.com .
              Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik ze stilaan ook aan't beu worden ben.
              Ik post mijn beelden op mijn site allemaal op 1024px .
              onlangs zijn ze de beelden gaan verlagen in kwaliteit en geven ze ze groter weer in de galerij.
              Ik moet er geen tekening bij maken zeker.
              De beelden zijn niet meer om aan te zien.
              De exif gegevens (wat ze niet kennen) zijn ook uit de beelden??? Waarom toch!

              Ze zullen eerdaags wel aankomen met een verhoging van de factuur als je terug kwaliteit wil.



              Johan

              Comment


              • #8
                Re: Alternatief voor one.com

                Voor mijn website ben ik al een tijdje bij wix.com. Ik weet niet als zij hetzelfde aanbieden als one.com maar het maken van een website gaat zeer gemakkelijk. En ze bieden mooie templates aan die je kan personaliseren.
                Ik was ook bij one.com maar de user interface vond ik niet zo geslaagd. Wix.com doet dat veel beter.
                Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                Mijn bird foto's en urbex foto's

                Comment


                • #9
                  Re: Alternatief voor one.com

                  Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
                  Bedankt, die ga ik eens nakijken.
                  ovh biedt gewoon hosting en de installatiefiles van een heel aantal softwarepaketten.
                  Je moet daarmee zelf je site opzetten, een mysql database enz, ze geven je de paplepel niet in de mond.

                  De problemen die ik hier lees over vermindering van resolutie bv kan je m.i. op die manier nooit krijgen, dat bepaal je zelf.
                  Zolang je genoeg webspace hebt toch.

                  Ik ben gestopt met een eigen gallery te onderhouden, daar kijkt toch geen kat naar.

                  Heb wel een Wordpress site voor andere doeleinden.
                  Last edited by palombian; 22 juli 2019, 20:09.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Alternatief voor one.com

                    Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht

                    Het gaat om een aantal domeinen van scholen.
                    Kies je voor een school niet best een "deftige" hoster? En ja, dat zal duurder zijn dan bij one.
                    Ik ben tevreden bij D9hosting (servers in de US en UK), alternatief is Hetzner met servers in Duitsland.

                    Veel hangt af van wat je nodig hebt, Diskspace, traffic, aantal domeinen die je wil hosten, aantal databases. Linux of Windows server? Zelf alles opzetten of "one click install"?
                    bye, Maurice
                    https://on4bam.com/
                    Nikon D7500

                    Comment


                    • #11
                      Re: Alternatief voor one.com

                      Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                      Kies je voor een school niet best een "deftige" hoster? En ja, dat zal duurder zijn dan bij one.
                      Ik ben tevreden bij D9hosting (servers in de US en UK), alternatief is Hetzner met servers in Duitsland.

                      Veel hangt af van wat je nodig hebt, Diskspace, traffic, aantal domeinen die je wil hosten, aantal databases. Linux of Windows server? Zelf alles opzetten of "one click install"?
                      Bedankt, ook die ga ik eens nakijken. Combell schijnt ook goed te zijn.
                      ...leeg...

                      Comment

                      Working...
                      X