Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

boeken Joan Staels

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • boeken Joan Staels

    Iemand ervaring met de boeken van Joan Staels, Digitale fotografie (creatief met licht en speciale technieken...)?

    Ben er een paar jaar uit geweest en zou terug wat willen leren en opfrissen.
    Nikon D750

  • #2
    Re: boeken Joan Staels

    Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar ik heb in het begin van mijn 'digitale carrière' deze twee boeken van Joan Staels gekocht.
    Heb ze destijds doorgenomen, maar heb ze in geen tien jaar meer open gedaan. Mocht je geïnteresseerd zijn, voor een habbekrats (lees: de portkosten) zijn ze van jou.
    Als je wil dat ik de inhoudstafel nog even scan, ook dat kan nog.

    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: boeken Joan Staels

      LesC, dank u voor de reactie. Haha, ja... dat beloofd als die de laatste 10 jaar niet meer zijn open geweest. Maar al bij al, alles kan me wel helpen en ik leer altijd graag bij.

      Had ondertussen al de 3 exemplaren gevonden voor een prijsje maar toch bedankt voor het voorstel.
      Nikon D750

      Comment


      • #4
        Re: boeken Joan Staels

        Ok
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: boeken Joan Staels

          Ik heb nog les in avondschool bgekregen van Joan. Top gast.

          Hij zat ook op dit forum maar al lang niet meer actief [emoji16]
          "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
          500px

          Comment

          Working...
          X