Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ook een portretje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] ook een portretje

    een gewoon meisje op straat aangesproken en gevraagd om haar te mogen fotograferen

    [IMG]

  • #2
    Re: ook een portretje

    Heel mooi, al had ze haar hoofd iets meer mogen draaien, zodat haar rechteroog wat beter uitkwam.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: ook een portretje

      Is dat niet hetzelfde model dat we al vaak hebben zien terugkomen in je foto’s?

      Forum voor het plaatsen van foto's waarbij de mens centraal staat: modellen, glamour, straatleven,...... Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.

      Forum voor het plaatsen van foto's waarbij de mens centraal staat: modellen, glamour, straatleven,...... Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.

      Forum voor het plaatsen van foto's waarbij de mens centraal staat: modellen, glamour, straatleven,...... Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.


      En dat zijn er 3 die ik even snel terughaal. Er zijn er nog meer. Ze staat bvb. ook nog op de foto met dat varken. Jammer dat dit ook weer naar boven komt.
      Zoals reeds door anderen ook gezegd. Dit was mijn laatste reactie op een post van u.
      Last edited by TomVdP; 19 juli 2019, 07:52. Reden: Voorbeelden toegevoegd
      https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

      Comment


      • #4
        Re: ook een portretje

        Trek zoveel foto’s als je wil, mij niet gelaten. Maar laat het om een ander geacht forumlid belachelijk te willen maken
        My Website : http://www.ineedair.org
        Music / Painting / Motion Graphics / Image
        Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

        Comment


        • #5
          Re: ook een portretje

          Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
          Trek zoveel foto’s als je wil, mij niet gelaten. Maar laat het om een ander geacht forumlid belachelijk te willen maken
          ik begrijp uw reactie niet, ik maak niemand belachelijk als je u aangesproken voelt zeg dan waarom?

          Comment


          • #6
            Re: ook een portretje

            Oorspronkelijk geplaatst door TomVdP Bekijk bericht
            Is dat niet hetzelfde model dat we al vaak hebben zien terugkomen in je foto’s?

            Forum voor het plaatsen van foto's waarbij de mens centraal staat: modellen, glamour, straatleven,...... Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.

            Forum voor het plaatsen van foto's waarbij de mens centraal staat: modellen, glamour, straatleven,...... Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.

            Forum voor het plaatsen van foto's waarbij de mens centraal staat: modellen, glamour, straatleven,...... Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.


            En dat zijn er 3 die ik even snel terughaal. Er zijn er nog meer. Ze staat bvb. ook nog op de foto met dat varken. Jammer dat dit ook weer naar boven komt.
            Zoals reeds door anderen ook gezegd. Dit was mijn laatste reactie op een post van u.
            en dit beeld heb je nog niet gezien, ik heb inderdaad met die jonge vrouw meerdere foto's gemaakt maar wat is er mis mee verder ben ik blij dat je de moeite doet om de andere op te halen. nu nog een beoordeling want dat is toch de bedoeling ipv altijd op de persoon te schieten
            Last edited by D.B.D; 19 juli 2019, 09:27.

            Comment


            • #7
              Re: ook een portretje

              Maar ook hier laat je weer heel andere dingen uitschijnen. Leonide plaatst een paar heel sterke portretten van toevallige voorbijgangers. Plots zet je een zelfde soort portret op het forum. Echter heb je duidelijk een tijd geleden al een heel uitgebreide shoot gedaan met dat model. Geef toe dat het weer allemaal heel onwaarschijnlijk klinkt.
              https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

              Comment


              • #8
                Re: ook een portretje

                Oorspronkelijk geplaatst door TomVdP Bekijk bericht
                Maar ook hier laat je weer heel andere dingen uitschijnen. Leonide plaatst een paar heel sterke portretten van toevallige voorbijgangers. Plots zet je een zelfde soort portret op het forum. Echter heb je duidelijk een tijd geleden al een heel uitgebreide shoot gedaan met dat model. Geef toe dat het weer allemaal heel onwaarschijnlijk klinkt.
                omdat ik al zei dat Leonide zijn stijl me bevalt, en ik laten zien dat ik ook daarmee bezig ben, ik ben nog iets verder gegaan ik heb ook aan het meisje gevraagd of ze wou in de studio komen, ze stemde toe daarna heeft zij zelf voorgesteld om in haar omgeving te komen fotograven wat ik heb gedaan. En wat me ook het idee gaf om aan het project "berenklauw" te werken maar dit is een jaarproject en daar begin ik echt aan vanaf september de foto die ik daar al van gemaakt heb zijn ballonnetje die ik oplaat
                Ps" Plots zet je een zelfde soort portret op het forum", je zou de rollen kunnen omdraaien hé en ik ben blij dat je het sterke beelden vind want dat is moeilijk over je lippen te krijgen

                Comment


                • #9
                  Re: ook een portretje

                  Ai ai, wat een circus hier weer. Stop toch eens met altijd te liegen en een ander waarvan je het niveau niet haalt in de rapte te willen nabootsen. Zelfs op het gebied van belichting en bewerking als pose benader je nog niet de stijl van Leonide. Nederigheid zou je kunnen sieren maar dat staat niet in je woordenboek.
                  Sterk portret vind je zelf? Niet mee akkoord, maar dat is mijn mening.
                  https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                  Comment


                  • #10
                    Re: ook een portretje

                    Oorspronkelijk geplaatst door TomVdP Bekijk bericht
                    Maar ook hier laat je weer heel andere dingen uitschijnen. Leonide plaatst een paar heel sterke portretten van toevallige voorbijgangers. Plots zet je een zelfde soort portret op het forum. Echter heb je duidelijk een tijd geleden al een heel uitgebreide shoot gedaan met dat model. Geef toe dat het weer allemaal heel onwaarschijnlijk klinkt.
                    Het is helemaal niet relevant 'ook al beweren ze dat zelf' of DBD of Leonide een 'toevallige' voorbijganger portretteert of gebruik maken van een model waar ze vaker mee werken.
                    Beoordeel gewoon de foto naar kwaliteit. Mij wordt bij mijn portretten ook soms gevraagd van wie is dat. Ik zeg dan van die ken je toch niet en is niet belangrijk. Het gaat u overigens niet aan dat iemand een zelfde soort foto plaatst als een ander.

                    Comment


                    • #11
                      Re: ook een portretje

                      Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                      Het is helemaal niet relevant 'ook al beweren ze dat zelf' of DBD of Leonide een 'toevallige' voorbijganger portretteert of gebruik maken van een model waar ze vaker mee werken.
                      Beoordeel gewoon de foto naar kwaliteit. Mij wordt bij mijn portretten ook soms gevraagd van wie is dat. Ik zeg dan van die ken je toch niet en is niet belangrijk. Het gaat u overigens niet aan dat iemand een zelfde soort foto plaatst als een ander.
                      In weze volg ik u, en heeft u 100% gelijk. Het maakt niet uit wie er op de foto staat, het gaat inderdaad om de kwaliteit van de foto. Echter vind ik persoonlijk dat als er een verhaal rond een foto wordt opgehangen, dit ook correct moet zijn. Dan wordt het namelijk deel van het werk.
                      Verder gaat het mij inderdaad niet aan door wie of wat iemand zich laat inspireren, en ik vind het zelfs mooi dat iemand zo hoog oploopt met een bepaalde stijl dat ernaar gestreefd wordt om dit te evenaren. Als dan echter blijkt dat er niet dezelfde werkwijzen gehanteerd worden, dan heb ik daar wel problemen mee...
                      Zoals overal geldt, is dit uiteraard enkel mijn mening, waar ik overigens het recht op heb om deze te laten horen, zolang ik dit op een beleefde en respectvolle manier doe. Als er problemen zijn met de manier waarop ik dit heb aangekaart, dan hoor ik dat graag, en sta ik open voor suggesties om dit volgende keer beter te brengen. Echter ga ik mijn mening niet inslikken. En het blijft dat ik het gevoel krijg dat de waarheid hier nogmaals geweld wordt aangedaan.
                      Ik heb mijn conclusies getrokken, en ga er verder niet meer op in. De maker van de foto heeft de kans gehad om zijn weerwoord met verduidelijking te bieden, zaak wat mij betreft afgehandeld en gesloten.

                      Groeten,
                      Tom.
                      https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

                      Comment


                      • #12
                        Re: ook een portretje

                        Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                        Het is helemaal niet relevant 'ook al beweren ze dat zelf' of DBD of Leonide een 'toevallige' voorbijganger portretteert of gebruik maken van een model waar ze vaker mee werken.
                        Beoordeel gewoon de foto naar kwaliteit. Mij wordt bij mijn portretten ook soms gevraagd van wie is dat. Ik zeg dan van die ken je toch niet en is niet belangrijk. Het gaat u overigens niet aan dat iemand een zelfde soort foto plaatst als een ander.
                        inderdaad, maar nu nog beoordelen aub en misschien die andere drie ook

                        Comment

                        Working...
                        X