Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tied-up

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [NSFW][Oordeel] Tied-up

    Mijn eerste foto die ik hier post en zou graag horen wat ik nog kan verbeteren.

    Life is beautiful, take pictures to remember

  • #2
    Re: Tied-up

    Welkom op het forum. Je hebt geen gemakkelijk onderwerp gekozen ( bondage ) voor een eerste foto. Zelfs als de foto technisch volledig in orde is het nog niet eenvoudig. Hier is toch nog veel mis met belichting en compositie. Het eigenlijke hoofdpunt ( touwen of linten ) is hier volledig dicht gelopen. In de compositie zit oog geen enkel spanning. Onderwerp staat ook veel te centraal. Laat je niet ontmoedigen en probeer de volgende keer met een iets gemakkelijker onderwerp.

    Comment


    • #3
      Re: Tied-up

      Merci voor de reactie.
      Het was iets waar we opgekomen zijn tijdens de shoot.
      Ik weet dat ik mijn flitsers de volgende keer lager moest zetten (stonden ongeveer 1.8m hoog)
      Het is een zwarte stropdas wat achteraf gezien een niet zo strak idee was.
      Life is beautiful, take pictures to remember

      Comment


      • #4
        Re: Tied-up

        Wat ik bij modelfotografie wel mooi vind, en zeker bij naakt, is wat meer spel met licht & schaduw. Nu wordt het wel een volledig uitgelicht vlak beeld, waardoor haar rug wel ook breed lijkt. Misschien had iets met meer schaduwspel (ik dacht aan zij/rimlicht?) een goeie zet geweest?

        Comment


        • #5
          Re: Tied-up

          Dat is een idee dat ik zal onthouden voor de volgende keer
          Life is beautiful, take pictures to remember

          Comment

          Working...
          X