Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Locatie portretfotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Locatie portretfotografie

    Misschien is dit niet de juiste plek, maar dit is het enige onderdeel betreffende locaties.
    Recent ben ik gestart met portretfotografie. Graag zou ik eens een shoot binnen doen, locatie met veel daglicht, of vintage setting, een mooi hotel of kamer, een oude loods... Liefst regio Gent, eventueel Antwerpen. Heb al wat gegoogeld maar veel vind ik voorlopig niet. Tips of suggesties zijn zeker welkom, alvast bedankt!
    Vriendelijke groeten,
    Christophe

  • #2
    Re: Locatie portretfotografie

    Oorspronkelijk geplaatst door stephenstoph Bekijk bericht
    locatie met veel daglicht,
    overal overdag buiten
    Oorspronkelijk geplaatst door stephenstoph Bekijk bericht
    een mooi hotel of kamer, een oude loods...
    een mooi hotel is toch wel te vinden in beide steden en mooie kamer kan gewoon thuis zijn.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: Locatie portretfotografie

      Villa Madonna in Ronse. Daar ben ik enkele weken geleden foto's gaan nemen. Verschillende kamers. Art-nouveau stijl. Prachtig internieur.
      Beter met verschillende fotografen en modellen gaan. Kasteel wordt verhuurd. Zo kan je de prijs drukken.
      http://johnnyfotografie.wordpress.com/

      Comment


      • #4
        Re: Locatie portretfotografie

        Felix pakhuis in Antwerpen.
        Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
        Website - 500px - Instagram

        Comment


        • #5
          Re: Locatie portretfotografie

          Bibliotheek De Krook in Gent. Moet je wel eerst even navragen. Normaliter mag dat "op een rustig moment", en als je de andere bezoekers van de bib niet stoort en geen flitsers gebruikt.
          Maar niet zomaar met je camera en model naartoe gaan, eerst even contact nemen.
          www.freddyhelsen.be

          Comment

          Working...
          X