Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meeuw op roest

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Meeuw op roest

    Amateur fotograaf,
    lid van EOS Wevelgem en Natuurpunt fotografiewerkgroep Zuid-west Vlaanderen.

  • #2
    Re: Meeuw op roest

    Is het label "showcase" bewust geplaatst ?
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Meeuw op roest

      Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
      Is het label "showcase" bewust geplaatst ?
      Ja, doe ik daar iets verkeerds mee?
      'k heb net de forumreglementen er nog eens op nagelezen, maar ik vind nergens een omschrijving van het toegestane gebruik van Showcase.
      Gewoon een foto tonen, waar je geen tips op wil, dat was m'n bedoeling.
      Als het niet mag haal ik die wel weer weg, die foto (blijkbaar kan ik het label niet aanpassen)
      Last edited by Positivo; 10 juli 2019, 13:38. Reden: klachten
      Amateur fotograaf,
      lid van EOS Wevelgem en Natuurpunt fotografiewerkgroep Zuid-west Vlaanderen.

      Comment


      • #4
        Re: Meeuw op roest

        Nee geen probleem - ben geen Mod ofzo - er staat het volgende
        "Gebruik de prefix [showcase] voor foto’s waarvan je denkt dat ze écht geslaagd zijn en waarover je erg tevreden bent. Je mag je eventueel verwachten aan een zéér kritische beoordeling, en dus mogelijks aan hardere kritiek."

        Mijn mening
        Vind de foto wel niet zo goed - hard licht - met als gevolg nog weinig detail in de meeuw - ook al omdat hij zo klein is wellicht
        de lucht die het grootste deel van de foto uitmaakt is ook vrij saai wat mij betreft

        Greetz,
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: Meeuw op roest

          Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
          Nee geen probleem - ben geen Mod ofzo - er staat het volgende
          "Gebruik de prefix [showcase] voor foto’s waarvan je denkt dat ze écht geslaagd zijn en waarover je erg tevreden bent. Je mag je eventueel verwachten aan een zéér kritische beoordeling, en dus mogelijks aan hardere kritiek."

          Mijn mening
          Vind de foto wel niet zo goed - hard licht - met als gevolg nog weinig detail in de meeuw - ook al omdat hij zo klein is wellicht
          de lucht die het grootste deel van de foto uitmaakt is ook vrij saai wat mij betreft

          Greetz,
          Peter
          Ah, nu ben ik weer wat mee.
          Je opmerkingen zijn terecht, die had ik zelf ook al opgemerkt.
          De foto is gemaakt op doortocht langs het Veerse meer, geen mogelijkheid om op een ander tijdstip foto's te nemen (foto om 11:40h)
          Ik vond wel de compositie en kleurverloop interessant.
          Er een andere lucht achter plakken vind ik een stap te ver, dat is deze opname niet waard.
          Bedankt voor je oordeel!
          Amateur fotograaf,
          lid van EOS Wevelgem en Natuurpunt fotografiewerkgroep Zuid-west Vlaanderen.

          Comment

          Working...
          X