Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bol.com de winkel van ons allemaal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bol.com de winkel van ons allemaal

    Gisteren om 15h30 twee zaken besteld die in voorraad waren.
    Kort erop twee mails (één mail per besteld product) ontvangen dat ik deze vandaag zou aankrijgen tussen 12h00 en 15h00.
    Wie hebben we NIET gezien?
    Juist GLS waarvan ik ook twee mails had gekregen met datum en uur ze zouden leveren.

    En dan in de kranten maar aankondigen dat ze binnenkort dezelfde dag nog zouden leveren en zelfs op zondag!

    Sorry blauw dikkertje, dit is de tweede maal dat jullie je belofte niet kunt nakomen en zal ik in het vervolg elders bestellen.
    Alks er miserie is dan is het wel telkens met Nederlanders, ik heb er mijn buik van vol.
    Last edited by Laurens; 4 juli 2019, 07:54.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Bol.com de winkel vcan ons allemaal

    Zaterdag bestelling geplaatst bij Bol.com, stond levering binnen 3 à 4 werkdagen bij.
    Ook een bericht dat het door drukte bij transport een dag langer kon duren dan gewoonlijk.
    Zondag een bevestiging dat het woensdag geleverd zou worden ... eigenlijk sneller dan origineel bij het product stond.
    Zondagavond een bevestiging dat het verstuurd werd en woensdag geleverd zou worden.
    Maandag een bericht van PostNl dat de bezorger onderweg was met mijn pakket.
    Even later bericht van Bol.com dat mijn pakket zou gekeverd worden.
    Zoals gewoonlijk om 13:15 PostNl aan de deur.
    Ze hebben het probleem dus vermoedelijk aangepakt door PostNl in te schakelen?

    Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Alks er miserie is dan is het wel telkens met Nederlanders, ik heb er mijn buik van vol.
    Eerlijk gezegd ... de snelste leveringen zijn altijd door Nederlanders.
    Soms loopt het eens fout ja.
    Last edited by VerSeg; 4 juli 2019, 01:38. Reden: Typfout
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Bol.com de winkel vcan ons allemaal

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Eerlijk gezegd ... de snelste leveringen zijn altijd door Nederlanders.
      Soms loopt het eens fout ja.
      't is te zien ...
      Pakje besteld en ik kreeg te horen dat het de volgende dag zou geleverd worden (nu, ik lig niet wakker of dat nu binnen 1, 2 of 3 dagen is).
      Verkoper stuurt me om 12 uur door dat het pakje is afgeleverd voor distributie met tracknummer.
      's avonds een mail van de distributeur dat er iemand zou langs komen in de morgen tussen 9 en 12 uur ...
      De dag van beleveing bn ik thuis en zit ik huis naarstig te werken ...
      NIEMAND geizen, gehoord ...
      Om precies 12 uur krijg ik de boodschap dat de leverancier is langs geweest en dat niemand thuis was. Raar, hoe krijg ik dat verkocht aan mijn echtgenote die regelmatig sakkerde omdat ik vaak in de weg zat ...
      Mededeling dat het pakje de dag nadien zou geleverd worden tijdens hetzelfde tijdsbestek.
      Gelukkig zijn er mensen aan het werk vooraan aan het huis ...
      Om 12 uur. Mededeling dat de leverancier al 3x was gepasseerd zonder dat er iemand thuis was ?
      Hen dan een mail gestuurd dat ik het schande vind dat men valselijk beticht ... Geduid op het feit dat ik de dag voordien thuis was en heel de voormiddag in het bureau aanwezig was ..
      Dat de dag nadien werklieden aan ons huis bezig waren en op de hoogte gesteld waren dat er iemand zou passeren ...
      PostNL bevestigde dan in scha en schande dat ze de dag nadien zouden passeren. Ik heb gezegd dat ze het maar achteraan moesten neer leggen en dat een handtekening NIET nodig was gezien het om een item ging van 15 Euro ...
      Toen ik thuis kwam lag het pakje in huis. Men is komen aanbellen ipv een mail te sturen
      Dus, neen, niet altijd juist dat de Ollanders correct zijn
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • #4
        Re: Bol.com de winkel vcan ons allemaal

        Als ik de t en t nakijk waren de pakjes in het leveringsdepot, nu zijn ze onderweg, dit is een fase terug hé.

        En Bol.com is monddood.

        Ik bestel nu alles bij Amazon.de en bol krijgt zijn goederen terug.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: Bol.com de winkel vcan ons allemaal

          Hoe ging het 30 - 40 jaar geleden? Met de bromfiets naar een verdeler op 13 km van thuis. Daar uw beurt afwachten en dan zoeken in de onderdelenboeken om een nummer te vinden. Ja, mijnheer, dat hebben we niet in stock maar we bestellen dat voor u en donderdag over 14 dagen mag je dat komen afhalen dan is het zeker binnen. Terug naar huis op de brommer, grootste deel van de voormiddag kwijt.
          Twee weken later zoals afgesproken terug met de brommer het onderdeel afhalen, netjes uw beurt afwachten om dat te horen te krijgen dat het niet binnen is. Tja, dan zal het zeker bij de volgende levering zijn binnen 14 dagen. De leverancier komt maar een keer om de twee weken langs. Belt anders eens om te horen. Heb ik dan maar gedaan, vanuit een telefooncel wegens geen telefoon thuis en GSM bestond nog niet. Nog niet binnen twee weken later. Ik maak van mijn oren want dat is nu al meer dan een maand dat ik dat stuk nodig heb. De verdeler begrijpt het niet en zal eens bellen naar de invoerder, belt u binnen een dag of twee maar eens terug mijnheer, dan weet ik zeker iets. Twee dagen later: ja mijnheer, dat stuk lag hier al veertien dagen maar dat zat in een doos met andere onderdelen. Komt u maar ophalen. Zonder excuses.
          Als je die tijd meegemaakt hebt, ben je al wat soepeler. Is het er vandaag niet, zal het morgen wel komen zeker? Zelden dat iets zo dringend is, er hangen geen mensenlevens van af. Anders ga je er best zelf om. Neemt niet weg dat het vervelend kan zijn maar mijn wekker gaat er geen slag sneller om slaan. ;-)
          Hombre

          Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

          Comment


          • #6
            Re: Bol.com de winkel vcan ons allemaal

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Eerlijk gezegd ... de snelste leveringen zijn altijd door Nederlanders.
            Absoluut !

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Bol.com de winkel vcan ons allemaal

              Trouwens, Bol dot com is zo'n website die niet alles zelf in stock heeft, eigenlijk zelfs heel weinig. Dit in tegenstelling met bvb CoolBlue
              Bol werkt met vele leveranciers/partners die gewoon gelinkt zijn qua voorraad via de site van Bol
              Dus het is niet omdat er op de site van Bol staat dat het in voorraad is dat het effectief vanbij Bol.com zal vertrekken.

              Zo heb ik ooit eens drie pakketjes besteld bij Bol, deze kwamen alle drie met aparte pakketjes aan met een dag verschil, zo zie je maar

              grts
              Sieg
              Last edited by Sieg; 3 juli 2019, 21:02. Reden: typo
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: Bol.com de winkel vcan ons allemaal

                Ik snap het even niet... Je bestelt bij bol.com maar omdat GLS niet tijdig levert is bol de dupe? Je zegt zelf dat de leverancier een mail gezonden heeft maar de afspraak niet na komt.
                "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                500px

                Comment


                • #9
                  Re: Bol.com de winkel vcan ons allemaal

                  Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                  Als ik de t en t nakijk waren de pakjes in het leveringsdepot, nu zijn ze onderweg, dit is een fase terug hé.

                  En Bol.com is monddood.

                  Ik bestel nu alles bij Amazon.de en bol krijgt zijn goederen terug.
                  Als het pakket al bij de vervoerder is, dan moeten zij eerst een antwoord bezorgen over de status.

                  En wie is de echte verzender?
                  Bol of een partner?
                  Dit staat bij elk product vermeld.

                  En sinds wanneer is onderweg per definitie een stap terug?
                  Kan ook een stap dichter naar u zijn of in het slechtste geval was het eerder eens verkeerd gesorteerd.

                  Dat iets fout kan lopen klopt, maar zie dan wel dat je de juiste partij aanduidt als schuldige (raar woord). [emoji6]
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bol.com de winkel vcan ons allemaal

                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Als het pakket al bij de vervoerder is, dan moeten zij eerst een antwoord bezorgen over de status.

                    En wie is de echte verzender?
                    Bol of een partner?
                    Dit staat bij elk product vermeld.

                    En sinds wanneer is onderweg per definitie een stap terug?
                    Kan ook een stap dichter naar u zijn of in het slechtste geval was het eerder eens verkeerd gesorteerd.

                    Dat iets fout kan lopen klopt, maar zie dan wel dat je de juiste partij aanduidt als schuldige (raar woord). [emoji6]
                    Allez, we zijn weer vertrokken zulle, straks zal het nog aan mij liggen dat de pakjes niet bezorgd zijn geweest.
                    Beide artikels op voorraad bij Bol.com.
                    Verzender? Wat voor een vraag is dat? Bol.com natuurlijk!
                    Bezorger zult ge wel bedoelen zeker? Dat is het overbekende GLS.
                    "Onderweg" Freddy, is een stap achteruit want eerst stond "Leveringsdepot" en dit is een stap dichterbij want dan volgen nog in "Levering" en als laatste Geleverd.
                    In de mails van GLS zouden ze leveren tussen 12h00 en 15h00.
                    Dit doet mij concluderen dat ze zelfs niet eens tot bij Bol.com zijn geweest.
                    En zojuist twee mails van Bol.com om te vragen of ik tevreden ben over de snelle levering.
                    Is het hun binnenpretje soms?
                    En Nederlanders snel? Wat een grap.
                    TNT sturen eerst hun pakken uit Nederland naar Duitsland en van Duitsland pas dan naar belgiê. De kortste weg naar Keulen is ook langs Marseille hoor.
                    Vroeger hé Eddy verstuurden wij, de NMBS, pakjes met de trein, telegrammen met de trein en dat was snel.
                    Maar nee, toevallig ook een Nedelandse wou de NMBS in drie splitsen en bijna hadden we geen spoorvervoer meer in België.
                    Nu hebben ze er twee van gemaakt en dacht u dat het een millimeter sneller en beter ging?
                    Trek de rot politiekers uit dit bedrijf, laat het zichzelf bedruipen en pas dan als alle betweters en bemoeials weg zijn kunnen de mensen van de NMBS EINDELIJK de boel laten draaien.
                    Kunnen ze hun verantwoorde prijzen vragen, kunnen ze modern en comfortabel materiaal aankopen waar en wanneer ze dat willen en nodig achten.
                    De Post ('nu Bpost), de nmbs, de waterleiding en de RFF waren de melkkoeien van de staat.
                    Teveel doppers? Ola, 2.000 facteurs erbij, 10.000 spoormannen erbij, de waterleiding 2.500 man erbij en bij de RTT de vriendjespolitiek werfde maar aan wanneer de regeringen teveel aan doppers hadden en die van straat moesten.
                    Nu zitten de huidige regeringen met de schuldenberg. En je moet het niet steken op deze of gene politieke partij, ze waren allemaal gelijk.
                    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                    Comment


                    • #11
                      Bol.com de winkel vcan ons allemaal

                      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                      Verzender? Wat voor een vraag is dat? Bol.com natuurlijk!
                      Bezorger zult ge wel bedoelen zeker? Dat is het overbekende GLS.
                      Neen, ik bedoel zeker en vast “verzender” want zo “natuurlijk” is dat niet dat dit Bol.com is.[emoji6]

                      Bol.com is de aanbieder van de verkoop van de producten (winkelplatform), maar heel veel producten komen van bij een partner (de verkoper) en het is dan de partner dat zelf rechtstreeks naar de klant verstuurt.

                      Enkel producten die bij Bol.com zelf op voorraad zijn, die worden door Bol.com verzonden.

                      Dus ja, je moet daar rekening mee houden om de correcte betrokken partij met de vinger te kunnen wijzen.

                      Edit: Voorbeeld als bewijs want aders geloof je het toch weer niet. [emoji6]

                      Een lukraak gekozen product op Bol.com ... een Leylandi.


                      Wat begrenzingsdraad.


                      Of de tracking van een bestelling bij Bol.com via PostNL.


                      Soms ook eens door Bol.com. [emoji6]


                      Zie ook op hun site.
                      Last edited by VerSeg; 4 juli 2019, 01:38.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bol.com de winkel vcan ons allemaal

                        Niet te geloven!!!!
                        Mijn pakjes staan vandaag op "voorbereiding"!!!!
                        Amaai Bol dot com, "tu me fais chier".
                        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                        Comment


                        • #13
                          Bol.com de winkel van ons allemaal

                          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                          Niet te geloven!!!!
                          Mijn pakjes staan vandaag op "voorbereiding"!!!!
                          Amaai Bol dot com, "tu me fais chier".
                          Neem dan de telefoon, bel ze eens en vraag wat er gaande is.
                          Of denk je dat ze hier gaan antwoorden? [emoji6]
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Bol.com de winkel van ons allemaal

                            Zeg Freddy denk je nu echt dat ik hier op mijn lui gat blijf zitten.
                            Hier al een antwoord van de dikke blauwen:

                            Beste Luc,

                            We hebben uw aanvraag goed ontvangen en vinden het jammer dat GLS niet heeft geleverd zoals belooft.
                            We hebben met hun contact opgenomen en blijkbaar zou de chauffeur zijn ronde niet hebben kunnen afmaken. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Er werd een klacht doorgestuurd om dit in de toekomst zoveel mogelijk te vermijden.

                            We hebben gevraagd dat ze uw bestelling zeker vandaag leveren.

                            Nogmaals onze excuses voorde vertraging
                            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Bol.com de winkel van ons allemaal

                              Ja Luc, ik kan me daar soms ook uitermate in ergeren. Gelukkig nog niet té veel last van gehad.
                              Maar....tegenwoordig zet ik overal mijn gsm-nr. bij.
                              Ik kan gerust aannemen dat ze niet rondgeraken.
                              Maar is het dan gvd te veel om een belletje te doen ? Of dan moet de hoofdzetel van het koerierbedrijf dat maar doen. Die zullen ook perfect kunnen zien wat er nog niet geleverd is.

                              Waar ik me ook in kan ergeren: je bent de hele dag thuis, je gaat in de living zitten werken zodat je de straat in het oog kan houden, er wordt niets geleverd, en ze beweren dat de klant niet thuis was....

                              Ik heb al geweten dat ze aan de oprit komen draaien en terug weg reden

                              Ik heb alle begrip voor de hectische dagen van die koeriers, maar wat correctheid én vooral communicatie kan soms beter.

                              Het liefst heb ik nog onze eigen B-post: als je niet thuis bent, gewoon de volgende dag in het postkantoor afhalen.

                              Bpost is ( bij mij ) meestal erg stip + komen altijd in de voormiddag. Ook vaak dezelfde koerier.
                              ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                              Si non, on devient bonbon
                              Et les gens nous mangent !"

                              Comment

                              Working...
                              X