Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Berg-verlichting

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Berg-verlichting



    I see it, I feel it, I do it my way
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Berg-verlichting

    Ik heb al mijn brilletjes geprobeerd en er is er geen enkele bij waarmee ik het goed vind.
    zonder bril en halfdichtgeknepen ogen is uiteindelijk de iets betere versie voor mij
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Berg-verlichting

      Hij staat hier goed bij abstract, Raymond, want dat is het wel!
      Het doet me denken aan zo'n beelden van F16 bombardementen

      Comment


      • #4
        Re: Berg-verlichting

        Idd een zeer juist fotoonderdeel. Wel een beeld waar je langer bij stilstaat!
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Re: Berg-verlichting

          Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
          Ik heb al mijn brilletjes geprobeerd en er is er geen enkele bij waarmee ik het goed vind.
          zonder bril en halfdichtgeknepen ogen is uiteindelijk de iets betere versie voor mij
          Misschien mankeer je nu net dàt brilletje in heel je collectie Frans. Als ik de F16's van Tom mag meenemen dan krijg je een lichte beweging van het bombardement hé.
          Ik was tijdens de omzettingen op een bepaald moment verrast door het 'lichteffect' op het onderwerp en wou dit nu toetsen aan de visie van de kijkers - voor mij blijft ie zeer speciaal uiteraard.
          Tom, Frans en Sien oprechte dank voor jullie mening.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Berg-verlichting

            Ik weet niet of ik hem goed vind, maar ondertussen heb ik hem 3 keer in detail bekeken. Er zijn hier weinig andere foto's waar ik dat hier bij doe. In dat opzicht is het dus zeker geslaagd.
            https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

            Comment


            • #7
              Re: Berg-verlichting

              Oorspronkelijk geplaatst door TomVdP Bekijk bericht
              Ik weet niet of ik hem goed vind, maar ondertussen heb ik hem 3 keer in detail bekeken. Er zijn hier weinig andere foto's waar ik dat hier bij doe. In dat opzicht is het dus zeker geslaagd.
              Gewoon je mening zeggen Tom dat is voldoende en lees ik met respect ! Niet te lang naar kijken Tom, denk aan je gezondheid
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Berg-verlichting

                Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                Gewoon je mening zeggen Tom dat is voldoende en lees ik met respect ! Niet te lang naar kijken Tom, denk aan je gezondheid
                negatief omzetting

                Comment


                • #9
                  Re: Berg-verlichting

                  Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                  Gewoon je mening zeggen Tom dat is voldoende en lees ik met respect ! Niet te lang naar kijken Tom, denk aan je gezondheid
                  Ik geef altijd eerlijk mijn mening (en ik hoop steeds respectvol ). Maar bij deze weet ik het echt niet. Ik word soms erg aangetrokken door dingen die ik niet perse mooi vind, maar die wel om één of andere reden intrigeren. En dit is zo'n foto.
                  https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Berg-verlichting

                    Een heel aparte benadering van de bergflanken, eentje om meer dan eens te komen kijken!
                    Het heeft iets maar ik kan niet het definiëren wat mij aantrekt in dit beeld, mss de hardheid van het gebergte
                    Groetjes Katrien
                    Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

                    Comment

                    Working...
                    X