Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lavender Lover

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Lavender Lover

    Na een volle week gescheiden te zijn van mijn trouwe kameraad, konden we deze namiddag eindelijk terug samen op pad. Het duurde niet lang of ik kon hem al bespelen, dit Groot Dikkopje zat al op de wacht. Met dit hier te delen, wens ik jullie allen een fijne nacht! ;-)
    Nikon D7500 - Sigma 105mm F2.8
    1/1250s bij F6,3 op ISO 200



    Fijne zondag aan iedereen!
    Mattias
    ‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
    Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography

  • #2
    Re: Lavender Lover

    Leuke en goede foto. Mooie compositie en prima scherpte op het oogje.
    http://jonggolde.nl

    Comment


    • #3
      Re: Lavender Lover

      Oorspronkelijk geplaatst door jonggolde Bekijk bericht
      Leuke en goede foto. Mooie compositie en prima scherpte op het oogje.
      "Dit is echt een héél lastige vlinder om te fotograferen en jij hebt hem er prima opstaan. Kopje/oogje fraai scherp en een leuke en goede compositie. En dan tot nu toe nog niet een reactie? Vreemd! Iedereen die insecten/vlinders fotografeert zou deze foto moeten kunnen waarderen." Kreeg ik in mijn mailbox... En ik vind dat je gelijk hebt, begrijp ook niet dat er geen enkele reactie kwam, misschien is de vlinder zelf niet mooi/interessant genoeg, hoewel hij nochtans er heel knap uitziet open gevouwen...
      Bedankt voor jouw comment Henriette!

      Groetjes,
      Mattias
      ‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
      Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography

      Comment


      • #4
        Re: Lavender Lover

        Oorspronkelijk geplaatst door Mattias Furniere Bekijk bericht
        "Dit is echt een héél lastige vlinder om te fotograferen en jij hebt hem er prima opstaan. Kopje/oogje fraai scherp en een leuke en goede compositie. En dan tot nu toe nog niet een reactie? Vreemd! Iedereen die insecten/vlinders fotografeert zou deze foto moeten kunnen waarderen." Kreeg ik in mijn mailbox... En ik vind dat je gelijk hebt, begrijp ook niet dat er geen enkele reactie kwam, misschien is de vlinder zelf niet mooi/interessant genoeg, hoewel hij nochtans er heel knap uitziet open gevouwen...
        Bedankt voor jouw comment Henriette!

        Groetjes,
        Mattias
        De laatste tijd zijn ze hier heel karig met reacties helaas. Mooie foto trouwens, mijn dikkop in het vierkant kreeg 4 reacties op 160 views ... dus zeker niet persoonlijk nemen denk ik dan.

        Comment


        • #5
          Re: Lavender Lover

          Oorspronkelijk geplaatst door Mattias Furniere Bekijk bericht
          "Dit is echt een héél lastige vlinder om te fotograferen en jij hebt hem er prima opstaan. Kopje/oogje fraai scherp en een leuke en goede compositie. En dan tot nu toe nog niet een reactie? Vreemd! Iedereen die insecten/vlinders fotografeert zou deze foto moeten kunnen waarderen." Kreeg ik in mijn mailbox... En ik vind dat je gelijk hebt, begrijp ook niet dat er geen enkele reactie kwam, misschien is de vlinder zelf niet mooi/interessant genoeg, hoewel hij nochtans er heel knap uitziet open gevouwen...
          Bedankt voor jouw comment Henriette!

          Groetjes,
          Mattias
          Terechte opmerking maar reageer zelf eens een keertje op anderen hun posts, denk ik dan zo'n beetje. (In alle vriendelijkheid opgemerkt)

          Comment


          • #6
            Re: Lavender Lover

            Oorspronkelijk geplaatst door Peter V d B Bekijk bericht
            Terechte opmerking maar reageer zelf eens een keertje op anderen hun posts, denk ik dan zo'n beetje. (In alle vriendelijkheid opgemerkt)
            inderdaad Peter,

            Zie mijn reactie van 20 minuten geleden op de andere foto van Mattias
            Blijkbaar zijn er dus nog die deze mening toegedaan zijn...

            Nu ik hier uw eigen antwoord lees "dat iedereen deze foto zou moeten waarderen" vrees ik dat u een beetje aan narcisme en/of ego tripperij lijdt...

            Comment


            • #7
              Re: Lavender Lover

              Oorspronkelijk geplaatst door Kurrrt Bekijk bericht
              inderdaad Peter,

              Zie mijn reactie van 20 minuten geleden op de andere foto van Mattias
              Blijkbaar zijn er dus nog die deze mening toegedaan zijn...

              Nu ik hier uw eigen antwoord lees "dat iedereen deze foto zou moeten waarderen" vrees ik dat u een beetje aan narcisme en/of ego tripperij lijdt...
              Kurt,

              Ik heb dit nooit geschreven, het is al erg dat ge als een detective in mijn historiek gaat kijken en dan word ik nog eens verweten dat ik aan ego tripperij zou lijden... Goed bezig man, op die manier hoeft dit niet meer.
              ‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
              Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography

              Comment


              • #8
                Re: Lavender Lover

                Oorspronkelijk geplaatst door Mattias Furniere Bekijk bericht
                Kurt,

                Ik heb dit nooit geschreven, het is al erg dat ge als een detective in mijn historiek gaat kijken en dan word ik nog eens verweten dat ik aan ego tripperij zou lijden... Goed bezig man, op die manier hoeft dit niet meer.
                Ik citeerde enkel uit uw reactie en ben pas daarna eens naar uw historiek gaan kijken om te kijken of ik zeker geen verkeerde veronderstelling neerschreef wat het reageren betreft.
                Stel u even in mijn plaats en zeg dan of ik een verkeerde conclusie trok naargelang wat ik te zien kreeg.

                Ik ben er niet op uit om u hier af te kraken. Heb ik geen enkele reden toe.
                Dus ofwel citeer ik iets dat niet klopt, ofwel heb je iets meegegeven in uw post dat niet uw woorden zijn. Maar als je hier alles naleest kan je moeilijk beweren dat ik iets zeg dat er niet stond.
                Indien er wel een misverstand in het spel is neem ik graag mijn woorden terug.

                Edit: ik zie dat je ondertussen wel een paar reacties op anderen hun foto's hebt gegeven. Super!
                Je hoeft ook niet elke foto van commentaar te voorzien (doe, en kan, ik ook niet trouwens).
                Last edited by Kurrrt; 22 juli 2019, 21:04.

                Comment


                • #9
                  Re: Lavender Lover

                  Oorspronkelijk geplaatst door Kurrrt Bekijk bericht
                  Ik citeerde enkel uit uw reactie en ben pas daarna eens naar uw historiek gaan kijken om te kijken of ik zeker geen verkeerde veronderstelling neerschreef wat het reageren betreft.
                  Stel u even in mijn plaats en zeg dan of ik een verkeerde conclusie trok naargelang wat ik te zien kreeg.

                  Ik ben er niet op uit om u hier af te kraken. Heb ik geen enkele reden toe.
                  Dus ofwel citeer ik iets dat niet klopt, ofwel heb je iets meegegeven in uw post dat niet uw woorden zijn. Maar als je hier alles naleest kan je moeilijk beweren dat ik iets zeg dat er niet stond.
                  Indien er wel een misverstand in het spel is neem ik graag mijn woorden terug.

                  Edit: ik zie dat je ondertussen wel een paar reacties op anderen hun foto's hebt gegeven. Super!
                  Je hoeft ook niet elke foto van commentaar te voorzien (doe, en kan, ik ook niet trouwens).
                  Mocht je het nogmaals lezen zou je misschien zien dat het een citaat is van Henriette dat ik in mijn mailboc binnen kreeg, maar later dus werd aangepast. Daarom staat het ook tussen aanhalingstekens en wordt gevolgd door "kreeg ik in mijn mailbox."
                  Het doet er voor mij niet meer toe, je denkt ervan wat je wil, maar ik heb dit NIET zelf geschreven, wel geciteerd. "Even goede vrienden", nadat je iemand zomaar los uit de pols verwijten naar het hoofd slingert, ik dacht het niet.
                  ‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
                  Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography

                  Comment


                  • #10
                    Re: Lavender Lover

                    Sorry, ben de laatste tijd niet zo aanwezig.
                    Ik vind dit wel een knap beeld !

                    Jammer Mattias dat je Henriette-reactie wat onduidelijk was, ik stond ook wel even op het verkeerde been en ik had een 2de leesbeurt nodig om het goed en wel te snappen
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Lavender Lover

                      Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                      Sorry, ben de laatste tijd niet zo aanwezig.
                      Ik vind dit wel een knap beeld !

                      Jammer Mattias dat je Henriette-reactie wat onduidelijk was, ik stond ook wel even op het verkeerde been en ik had een 2de leesbeurt nodig om het goed en wel te snappen
                      Bedankt Frans!

                      In alle eerlijkheid, ik citeer tussen aanhalingstekens en eindig met "kreeg ik in mijn mailbox" en ik heb het daarna in iedere reactie als eerste punt aangehaald. Jij 'kent' me ondertussen wel wat, je hebt me zien groeien - of evolueren, ik moet op mijn woorden letten, jij weet dat ik dit nooit zou beweren van mijn eigen foto's. Ik kon makkelijk gezegd hebben dat ik in de voorbije 3 weken 2 x de HOF haalde, maar dat deed ik niet. Me onmiddellijk uitschelden voor egotripper en narcist is ondermaats, mocht hij mij ook maar 1% kennen, dan zou hij weten dat ik net het tegenovergestelde ben, me ondanks mijn handicap elke dag keihard vrijwillig inzet voor anderen zonder dat ik daar ook maar iets voor opstrijk,... Enfin, ik ben me weeral aan het verdedigen, terwijl dat helemaal niet nodig is. Het is jammer dat de mooie Koninginnenpage op die manier bezoedeld werd.

                      Goed, dit was maar de tweede keer dat ik een Dikkopje zag, tot mijn grote verbazing op 5 meter van mijn voordeur, had dit hier nog nooit gezien! Nu is het heel wat minder, behalve zandoogjes en blauwtjes is er niet veel meer te vinden in de buurt...

                      Veel groetjes en tot... binnenkort ;-)
                      Mattias
                      ‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
                      Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography

                      Comment


                      • #12
                        Re: Lavender Lover

                        Knappe foto met een mooie BG en prima scherpte!
                        Zie ook flickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: Lavender Lover

                          Oorspronkelijk geplaatst door LudwigC Bekijk bericht
                          Knappe foto met een mooie BG en prima scherpte!
                          Bedankt Ludwig!
                          ‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
                          Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography

                          Comment


                          • #14
                            Re: Lavender Lover

                            Mooi gefotografeerd met dat diagonale standpunt.
                            Grt, Ingrid.
                            Ingrid Vekemans Photography
                            Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
                            http://www.ingridvekemans.com

                            Comment


                            • #15
                              Re: Lavender Lover

                              Oorspronkelijk geplaatst door IngridVekemansPhoto Bekijk bericht
                              Mooi gefotografeerd met dat diagonale standpunt.
                              Grt, Ingrid.
                              Bedankt Ingrid!
                              ‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
                              Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography

                              Comment

                              Working...
                              X