Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VHS banden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • VHS banden

    Ik heb een Video-DVD recorder (van 2008, Medion) en daar heb ik al een hoop VHS materiaal mee omgezet .
    Nu heb ik nog een 3 tal banden die ik graag zou overzetten (waarvan 1 heel erg graag), echter, die videobanden krijg ik maar niet op het juiste spoor, ook geen geluid (wat meestal zo is wanneer er geen juist spoor wordt gevonden), in een gewone videorecorder gestoken en dat lukte evenmin ... Iemand raad ?
    Ouderdom van de band ? 20 jaar .
    Heb er nog die 31 jaar oud zijn .
    Last edited by toerist; 29 juni 2019, 15:11.
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: VHS banden

    Zijn die cassettes soms niet in S-VHS?

    PS: Mocht je die Medion soms van de hand willen doen, ik heb grote belangstelling.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: VHS banden

      Alles gewone Vhs, voorlopig gaat ie nog niet weg, sorry.
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

      Comment


      • #4
        Re: VHS banden

        Heb je op die Medion geen knoppen om alles bij te stellen?
        Misschien zijn die banden met een ander toestel dan uw andere banden gemaakt?
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: VHS banden

          Ja, ik kan de sporing (tracking) wel bijstellen, maar niet genoeg. Inderdaad met ander toestel gemaakt.
          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
          George Orwell

          Comment

          Working...
          X