Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Coffee break

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Coffee break

    Groetjes Katrien
    Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

  • #2
    Re: Coffee break

    gewoon prachtig

    Comment


    • #3
      Re: Coffee break

      Lekkere dingen, knappe foto
      Groeten Andre

      Comment


      • #4
        Re: Coffee break

        De materialen en de inhoud samen zo in beeld voorgesteld zijn van een aparte kunstzinnige orde... maar ik zie het niet graag.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Coffee break

          Knap gevormd beeld (belichting op de koekjes eventueel nog beter onder controle brengen?)

          Comment


          • #6
            Re: Coffee break

            Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
            De materialen en de inhoud samen zo in beeld voorgesteld zijn van een aparte kunstzinnige orde... maar ik zie het niet graag.
            waar las ik dat weer "Kunst is genieten - genieten is een kunst !"

            Comment


            • #7
              Re: Coffee break

              De madeliefjes hebben niets met koffie of macarons te maken, dat werkt niet. Zet het oor van die tas koffie op 2 uur dan staat dat diametraal op de macarons (en komt dat oortje niet buiten het schoteltje), dat gaat werken. en haal die schotels wat meer uit elkaar.
              Er zit idee in, dat ontken ik niet.
              ...leeg...

              Comment


              • #8
                Re: Coffee break

                Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
                De madeliefjes hebben niets met koffie of macarons te maken, dat werkt niet. Zet het oor van die tas koffie op 2 uur dan staat dat diametraal op de macarons (en komt dat oortje niet buiten het schoteltje), dat gaat werken. en haal die schotels wat meer uit elkaar.
                Er zit idee in, dat ontken ik niet.
                ik vind die uitspraken nogal grof als ik dan eens ga kijken naar zijn portfolio dan denk ik er het mijne over maar beschouw het als opbouwend kritiek en door de gevoelens van een man

                Comment


                • #9
                  Re: Coffee break

                  Bedankt voor de positieve en negatieve reacties.
                  @G.R. Raymond, smaken zijn verschillend en ik waardeer ieder zijn smaak en mening!
                  @Kurrt de belichting.... bedoel je meer uitgelicht...dan zou het naar mijn inziens mijn beoogde sfeer tekort doen niet? Maar ik neem je denken mee. Bedankt !
                  @Lieven Lema het oortje daar ik kan je mening delen niet op nagedacht, dat bloemetjes niets met eten te maken hebben dat neem ik aan.... alhoewel ....maar dat ze niet voor de presentatie mogen dienen daar hebben we een andere mening en dan moet je op restaurant ook vragen of ze de bloempjes van je bord of tafel wegnemen
                  @D.B.D en Andre bedankt voor jullie fijne reactie.
                  Groetjes Katrien
                  Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

                  Comment


                  • #10
                    Re: Coffee break

                    Prachtige opname Kan zo gebruikt worden voor een koffie reclame. Prachtige compo alleen voor mij hadden de drie madeliefjes niet gehoeven. Het hele beeld is mooi strak en contrastrijk daar passen de bloemetjes niet bij.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Coffee break

                      Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
                      waar las ik dat weer "Kunst is genieten - genieten is een kunst !"
                      Laten we ieders visie en mening respecteren a.u.b. en het houden bij de foto en niet op de personen die hun mening formuleren of meedelen.
                      Kunst is genieten, inderdaad, doch hier is 'mijn' genieten hier even afwezig ! Trouwens Katrien heeft de capaciteiten om mooi enz. werk af te leveren, voor de toekomst dus geen probleem
                      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Coffee break

                        Oorspronkelijk geplaatst door Katrien1957 Bekijk bericht
                        @Lieven Lema het oortje daar ik kan je mening delen niet op nagedacht, dat bloemetjes niets met eten te maken hebben dat neem ik aan.... alhoewel ....maar dat ze niet voor de presentatie mogen dienen daar hebben we een andere mening en dan moet je op restaurant ook vragen of ze de bloempjes van je bord of tafel wegnemen
                        Oh maar bloemen hebben wel met eten te maken, er zijn eetbare, maar niets met koffie, dat is mijn punt.
                        ...leeg...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Coffee break

                          Ik heb het er hier allemaal eens op nagelezen ...
                          Je beeld is misschien niet perfect (bestaat dat dan) maar wel steengoed !
                          En je hebt het zo bedacht en in mekaar gestoken, helemaal je eigen en gekende stijl
                          Ik vind het knap !
                          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                          Comment


                          • #14
                            Re: Coffee break

                            Ik volg Frankske ivm je eigenheid. Ik ben misschien bevooroordeeld door de vele reclame van Nespresso maar ik zie graag een kopje koffie dampen dus van een ander standpunt. De aantrekkelijkheid van een kopje koffie ontbreekt mij hier wat maar niettemin knap gedaan en zeker niet makkelijk.
                            https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                            Comment


                            • #15
                              Re: Coffee break

                              vind het heel knap
                              mijn website : klik

                              Comment

                              Working...
                              X