Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Muziek en gezondheid

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Muziek en gezondheid

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Muziek en gezondheid

    Sorry Raymond maar ik begrijp 'm niet. De blijde intrede in Werchter?

    Comment


    • #3
      Re: Muziek en gezondheid

      Oorspronkelijk geplaatst door comic Bekijk bericht
      Sorry Raymond maar ik begrijp 'm niet. De blijde intrede in Werchter?
      Soms ben je niet dadelijk mee in het spoor van de inhoud Eddy dat maakt iedereen al eens mee. De 'muziek' staat voor de draaiende motoren in een file en de luide radio's in de voertuigen met als toemaatje de reclame van philips. De 'gezondheid' staat voor de uitlaatgassen waarvan je minimaal toch iets kan van waarnemen rondom en in de diepte waarbij de warmte een handje toesteekt Files ontstaan niet enkel bij Rock Werchter hé doch het komt er aan !
      Thanks voor je reactie.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Muziek en gezondheid

        Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
        Soms ben je niet dadelijk mee in het spoor van de inhoud Eddy dat maakt iedereen al eens mee. De 'muziek' staat voor de draaiende motoren in een file en de luide radio's in de voertuigen met als toemaatje de reclame van philips. De 'gezondheid' staat voor de uitlaatgassen waarvan je minimaal toch iets kan van waarnemen rondom en in de diepte waarbij de warmte een handje toesteekt Files ontstaan niet enkel bij Rock Werchter hé doch het komt er aan !
        Thanks voor je reactie.
        interessant die uitleg, ik heb een jaar fotoanalyse gedaan toch betrapt ik mij dat ik niet lang genoeg zoek achter wat de auteur wil verwoorden

        Comment


        • #5
          Re: Muziek en gezondheid

          nu snap ik hem ook
          hopelijk alles goed met je gezondheid (niet te lang in de file staan, he)
          "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

          Comment


          • #6
            Re: Muziek en gezondheid

            Eentje is het beu en keert terug ;-)
            dagelijkse realiteit
            mijn website : klik

            Comment


            • #7
              Re: Muziek en gezondheid

              Mede dankzij de uitleg een fijne plaat Raymond!

              Comment

              Working...
              X