Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

broer en zus

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] broer en zus

    [IMG]

  • #2
    Re: broer en zus

    Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
    [IMG]
    Ik denk 2 Archaeoprepona demophon's ? Ze staan er leuk op. Wellicht in een vlindertuin genomen?
    Ik zou kijken om het blad onderaan de rand niet te laten raken. Maar is een detail.

    Het is altijd kiezen natuurlijk, een gesloten diafragma met veel scherpte en een harde bg of net andersom ... Hier stoort de BG niet echt, het harde licht met de forse schaduwen is wel opvallend.
    My 2 cents.

    Comment


    • #3
      Re: broer en zus

      Oorspronkelijk geplaatst door pholie Bekijk bericht
      Ik denk 2 Archaeoprepona demophon's ? Ze staan er leuk op. Wellicht in een vlindertuin genomen?
      Ik zou kijken om het blad onderaan de rand niet te laten raken. Maar is een detail.

      Het is altijd kiezen natuurlijk, een gesloten diafragma met veel scherpte en een harde bg of net andersom ... Hier stoort de BG niet echt, het harde licht met de forse schaduwen is wel opvallend.
      My 2 cents.
      de naam is mij onbekend, deze zaten in de berm langs de straatkant waar ik logeer, bedankt voor de reactie

      Comment


      • #4
        Re: broer en zus

        Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
        de naam is mij onbekend, deze zaten in de berm langs de straatkant waar ik logeer, bedankt voor de reactie
        Dan zal dit wellicht niet in Europa zijn🤣. Groeten daar!

        Comment


        • #5
          Re: broer en zus

          Oorspronkelijk geplaatst door pholie Bekijk bericht
          Dan zal dit wellicht niet in Europa zijn��. Groeten daar!
          in Suriname (Zuid- Amerika )

          Comment

          Working...
          X