Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Splinternieuwe Canon camera's aan een spotprijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Splinternieuwe Canon camera's aan een spotprijs



    Splinternieuwe Canon apparatuur aan 5% tot 10% van de normale prijs.

    Ik heb alvast 10 bodies en 20 lenzen besteld voor ze terug duurder worden
    Last edited by notex; 21 juni 2019, 14:45.

  • #2
    Re: Splinternieuwe Canon camera's aan een spotprijs

    Toch nog duur zelle, als ge die zelf pikt dan zijn ze nog goedkoper. [emoji1][emoji1][emoji1]
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Splinternieuwe Canon camera's aan een spotprijs

      Spijtig genoeg geen pro body's
      Heb me wel meteen maar een viertal 600mm lenzen besteld voor als er eentje vuil begint te worden, dan moet ik niet kuisen en kan ik ze gewoon weggooien en een nieuwe nemen

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Splinternieuwe Canon camera's aan een spotprijs

        Indien er toch nog iemand zou twijfelen: een search op "We are a UK company with regional warehouses in London, United Kingdom, Berlin, Germany and Barcelona, Spain. " geeft heel veel hits voor allerhande websites. Ze maken dus continue nieuwe sites aan met exact dezelfde teksten maar mogelijk verschillende artikelen.


        Wat wel grappig is: With 24 localized websites delivering to over 220 countries, our 2,50 employees work together every day to meet your needs.

        2,50 werknemers, die halve wil ik wel eens zien. Mogelijk is het iemand die halftijds werkt.

        BTW, de tekst komt voor in sites die in 2018 al de aandacht trokken. Hoewel andere domeinnamen "verkochten" ze Canon, Fuji, Nikon, sportschoenen, Uggs, outdoor spullen...
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

        Comment


        • #5
          Re: Splinternieuwe Canon camera's aan een spotprijs

          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
          Spijtig genoeg geen pro body's
          Heb me wel meteen maar een viertal 600mm lenzen besteld voor als er eentje vuil begint te worden, dan moet ik niet kuisen en kan ik ze gewoon weggooien en een nieuwe nemen

          grts
          Sieg
          Ik heb getwijfeld tussen de 600/4 en de 800/5.6 . Ze verschillen maar 5€ in prijs. Daarom maar allebei op de bestelbon gezet.

          Comment


          • #6
            Re: Splinternieuwe Canon camera's aan een spotprijs

            Voor het kleine prijsverschil kan je misschien ook beter meteen de 200-400 f4 met ingebouwde teleconverter kopen in plaats van de 100-400.
            Maar eigenlijk kan je ze net zo goed allebei kopen, voor die prijs maakt dat niet uit, dan kan je kiezen tussen de veel lichtere 100-400 en de 200-400 naargelang het onderwerp dat je wil fotograferen.

            Die prijzen zijn wel heel extreem laag, zou iemand daar intrappen?
            Als het te goed lijkt om waar te zijn, dan is het ook meestal te goed om waar te zijn, in dit geval ben je er al meteen 100% zeker van dat je zeker niet krijgt wat je bestelt...
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

            Comment


            • #7
              Re: Splinternieuwe Canon camera's aan een spotprijs

              Ik zou dan toch ook opteren om voor elke lens een body te kopen ... dat oogt beter als ge op stap gaat, ge moet niet steeds van lens wisselen en er kan geen stof in. [emoji16]
              Hebben die dan ook camera-aanhangwagens om alles in te steken?
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: Splinternieuwe Canon camera's aan een spotprijs

                Ik vind de gratis verzendkosten te duur.

                Comment


                • #9
                  Re: Splinternieuwe Canon camera's aan een spotprijs

                  Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                  Die prijzen zijn wel heel extreem laag, zou iemand daar intrappen?
                  Ik denk dat ze mikken op mensen die zeggen "kom, als het bedriegerij is zijn we maar weinig geld kwijt" (tenzij ze achteraf je rekening of creditcard pluimen)
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                  Comment

                  Working...
                  X