Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Never ending story: Shoot #72 voor de 125.147.158.87.ste keer

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Never ending story: Shoot #72 voor de 125.147.158.87.ste keer

    De nieuwsbrief van shoot 72-aankondiging ontvangen ...
    Shoot thuis ontvangen ....
    Maar in de nieuwsbrief zoals al meermaals ... een link om die te bestellen ...
    Naar de PDF-link kan ik weer fluiten en een ellenlange mailing opstarten ...
    Tof.
    Begin dit wel echt stilaan meer dan beu te worden.
    Voor mij hoeft het niet meer.
    Last edited by Wim.Vanmaele; 20 juni 2019, 20:23.
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

  • #2
    Re: Never ending story: Shoot #72 voor de 125.147.158.87.ste keer

    Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
    De nieuwsbrief van shoot 72-aankondiging ontvangen ...
    Shoot thuis ontvangen ....
    Maar in de nieuwsbrief zoals al meermaals ... een link om die te bestellen ...
    Naar de PDF-link kan ik weer fluiten en een ellenlange mailing opstarten ...
    Tof.
    Begin dit wel echt stilaan meer dan beu te worden.
    Voor mij hoeft het niet meer.

    Heb ik ook steeds voor Wim, net zoals jij het beschrijft
    Maar onlangs heb ik dus gevonden dat de mail met de pdf link steeds werd geblocked door de spamfilter van de provider.
    Daar vond ik dan ook alles weer terug
    Misschien is dit bij jouw ook het probleem ...

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Never ending story: Shoot #72 voor de 125.147.158.87.ste keer

      Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Heb ik ook steeds voor Wim, net zoals jij het beschrijft
      Maar onlangs heb ik dus gevonden dat de mail met de pdf link steeds werd geblocked door de spamfilter van de provider.
      Daar vond ik dan ook alles weer terug
      Misschien is dit bij jouw ook het probleem ...

      grts
      Sieg
      Neen, nergens tegengehouden.
      De mail met de pdf-link is identiek aan die die gebruikt wordt voor het aankondigen aan liefhebbers (die ingeschreven zijn op de nieuwsbrief van Shoot).
      Bij hen is de link een bestellink, bij de abonnees is dat de PDF-link.
      Als abonnee krijg ik helaas de bestellink.
      Trouwens, ik krijg alle nieuwsbrieven van Shoot op correcte wijze met uitzondering met de link naar pdf.
      https://www.fotospotter.be
      Je suis content d’être heureux

      Comment


      • #4
        Re: Never ending story: Shoot #72 voor de 125.147.158.87.ste keer

        Wim, ik krijg de twee. Eentje om te bestellen en eentje met de link om de pdf te downloaden.

        Ik vind het wel straf dat je dit bij ieder nummer hebt. Kijk alles eens goed na in je spam, ......

        Anders het nog eens melden met een ticket

        Verstuurd vanaf mijn SM-T819 met Tapatalk
        http://www.photo-patricske.be
        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

        Comment


        • #5
          Re: Never ending story: Shoot #72 voor de 125.147.158.87.ste keer

          Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
          Wim, ik krijg de twee. Eentje om te bestellen en eentje met de link om de pdf te downloaden.

          Ik vind het wel straf dat je dit bij ieder nummer hebt. Kijk alles eens goed na in je spam, ......

          Anders het nog eens melden met een ticket

          Verstuurd vanaf mijn SM-T819 met Tapatalk
          @Patrick,

          1) Je kent me toch wel stillaan, hoop ik
          2) Ticket werd al aangemaakt
          3) Zoals vaak ... Stilte

          Volgend jaar zal ik deze mizerie niet meer hebben, of beter ergernis

          Is Shoot-onwaardig en eerlijk gezegd, ook BD-onwaardig
          En men moet nu echt niet meer af komen dat dit in het beheer van anderen zit, en dat men er in feite niets mee heeft te maken ...
          En ja "Wir habben es nicht gewust"-verhaal ken ik ook al lang, heel lang.
          Ik ben dit spuugzat, sorry.
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

          Comment


          • #6
            Re: Never ending story: Shoot #72 voor de 125.147.158.87.ste keer

            Bij mij hebben ze het vorige maand opgelost.
            Toch nog maar eens vriendelijk proberen .

            Tenslotte, als je dan toch een Shoot abo wil nemen, steun je voor € 6 meer BD.

            Comment


            • #7
              Re: Never ending story: Shoot #72 voor de 125.147.158.87.ste keer

              Mail van 18 juni niet ontvangen? Titel luidt: Lees Shoot 72 nu digitaal: Onder water fotograferen
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment


              • #8
                Re: Never ending story: Shoot #72 voor de 125.147.158.87.ste keer

                Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                Mail van 18 juni niet ontvangen? Titel luidt: Lees Shoot 72 nu digitaal: Onder water fotograferen
                Lesc, sorry voor alle moeite, maar ik zeg en schrijf dit nu al meermaals ...
                Steeds weer hetzelfde

                Dit is de titel van de mail die ik kreeg: Onder water fotograferen - Bestel Shoot 72 nu
                En voor de rest niets ... buiten nieuwsbrieven

                Maar laat maar zitten. Trop est trop.
                Hoe was dat verhaal weer van iemand en niemand ?
                https://www.fotospotter.be
                Je suis content d’être heureux

                Comment


                • #9
                  Re: Never ending story: Shoot #72 voor de 125.147.158.87.ste keer

                  Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                  Neen, nergens tegengehouden.
                  De mail met de pdf-link is identiek aan die die gebruikt wordt voor het aankondigen aan liefhebbers (die ingeschreven zijn op de nieuwsbrief van Shoot).
                  Bij hen is de link een bestellink, bij de abonnees is dat de PDF-link.
                  Als abonnee krijg ik helaas de bestellink.
                  Trouwens, ik krijg alle nieuwsbrieven van Shoot op correcte wijze met uitzondering met de link naar pdf.
                  Ik weet dat die mail identiek is Wim, bij de ene staat gewoon "bestel hier" en en bij de andere "Download PDF"
                  En toch word bij mij enkele die ene met de downloadlink tegengehouden als zijnde spam
                  Al de rest van de mails die ik krijg van Shoot komen er gewoon doorheen, ook iets eigenaardig en ik krijg het niet opgelost
                  Dus moet ik steeds online in de spambox gaan zoeken en deze dan handmatig doorsturen

                  grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Never ending story: Shoot #72 voor de 125.147.158.87.ste keer

                    Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                    Ik weet dat die mail identiek is Wim, bij de ene staat gewoon "bestel hier" en en bij de andere "Download PDF"
                    En toch word bij mij enkele die ene met de downloadlink tegengehouden als zijnde spam
                    Al de rest van de mails die ik krijg van Shoot komen er gewoon doorheen, ook iets eigenaardig en ik krijg het niet opgelost
                    Dus moet ik steeds online in de spambox gaan zoeken en deze dan handmatig doorsturen

                    grts
                    Sieg
                    Sieg,

                    Er staat niets van Shoot in de spambox. Of ik die nu in het donker, het licht, achteraan, vooraan, bovenop, onderaan ... bekijk, NADA.
                    Maar 't hoeft niet meer. Zal het boekske uit elkaar halen, verknippen en tenslotte inscannen.
                    https://www.fotospotter.be
                    Je suis content d’être heureux

                    Comment


                    • #11
                      Re: Never ending story: Shoot #72 voor de 125.147.158.87.ste keer

                      Wim,

                      Het feit dat je een mailtje krijgt met de mogelijkheid om Shoot 72 te bestellen zou erop kunnen wijzen dat je in het systeem niet als abonnee bekend staat met dat mailadres.

                      Voor abonnementen via BD geven we het mailadres door dat je opgegeven hebt bij registratie als vzw-lid. Zou dat soms een ander kunnen zijn?

                      (Ikzelf krijg beide versies van de mail, maar wel op een verschillend e-mailadres...)

                      Kijk eens na a.u.b. en laat iets horen!
                      BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

                      Comment


                      • #12
                        Re: Never ending story: Shoot #72 voor de 125.147.158.87.ste keer

                        Heb vandaag een mail gekregen van Minoc.
                        Blijkbaar sturen ze de mail op naar mijn correct adres, alleen, die komt nergens toe.
                        Niet in de inbox, niet in de junk-, spam-, ongewnest box.
                        Ik heb alle verwijderde mails van de laatste maand terug gezet om zeker te zijn ...
                        Nergens is die mail met digitale link weer te vinden ..
                        We hebben afgesproken om bij de volgende eens effectief alles te tracen vor zover mogelijk.
                        https://www.fotospotter.be
                        Je suis content d’être heureux

                        Comment


                        • #13
                          Re: Never ending story: Shoot #72 voor de 125.147.158.87.ste keer

                          Er staat toch geen redirect-regel op bepaalde elementen in de email. Ik heb dat ooit voorgehad met een beheersregel in outlook die foutief was gedefinieerd. De mail werd door de beheersregel definitief verwijderd en ik had er geen spoor van. Ok het was een uniek toeval, maar je weet nooit.

                          Het zal wel in orde komen, maar het wordt inderdaad wel tijd dat er een oplossing komt.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Never ending story: Shoot #72 voor de 125.147.158.87.ste keer

                            Kijk eens online naar de instellingen van je mailprovider.
                            Ik kan bij de instellingen van mijn mailbox een veiligheidsniveau (anti spam) instellen.
                            Dan gebeurt er al een eerste check door de provider zelf.
                            Zo een anti-spam op serverniveau kijkt bvb naar massamail met downloadlink = spam
                            En dan wordt de mail tegengehouden of gewist nog voor hij je mailbox bereikt.
                            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                            Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Never ending story: Shoot #72 voor de 125.147.158.87.ste keer

                              Even melden dat ik vandaag een email heb ontvangen om Shoot #73 digitaal te downloaden. Het tijdschrift zelf zat enkele dagen geleden al in de brievenbus.
                              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                              Comment

                              Working...
                              X