Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nog een mango eter

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] nog een mango eter

    [IMG]

    zelfde vogel, ander beeld met betere belichting
    [IMG]
    Last edited by D.B.D; 19 juni 2019, 21:20.

  • #2
    Re: nog een mango eter

    Mooie soorten hebben jullie daar
    Waar woon je ergens ?

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: nog een mango eter

      Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Mooie soorten hebben jullie daar
      Waar woon je ergens ?

      grts
      Sieg
      ik ben op vakantie in Suriname, een waar paradijs voor vogelliefhebbers dagelijks zie ik andere vogels

      Comment


      • #4
        Re: nog een mango eter

        Fijn dat het daar zo'n vogelparadijs is! Dit is ook een mooie, welke soort is het? De zon schijnt heel hard op zijn rugje en daar is het wat overbelicht, ook op de mango. Als je dit ziet gebeuren, best je belichting bijstellen (donkerder maken) en opnieuw proberen. Fotografeer je in RAW? Dan heb je net iets meer mogelijkheden om te corrigeren, maar als het erg overbelicht is, haal je dat ook in een RAW niet meer terug.
        Grt, Ingrid.
        Ingrid Vekemans Photography
        Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
        http://www.ingridvekemans.com

        Comment


        • #5
          Re: nog een mango eter

          Oorspronkelijk geplaatst door IngridVekemansPhoto Bekijk bericht
          Fijn dat het daar zo'n vogelparadijs is! Dit is ook een mooie, welke soort is het? De zon schijnt heel hard op zijn rugje en daar is het wat overbelicht, ook op de mango. Als je dit ziet gebeuren, best je belichting bijstellen (donkerder maken) en opnieuw proberen. Fotografeer je in RAW? Dan heb je net iets meer mogelijkheden om te corrigeren, maar als het erg overbelicht is, haal je dat ook in een RAW niet meer terug.
          Grt, Ingrid.
          ja ik fotografeer in RAW, ik zal kijken of er nog iets van te maken valt. De soort ken ik niet, zal het eens opzoeken

          Comment

          Working...
          X