Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kom maar op ... ik ben niet bang !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Kom maar op ... ik ben niet bang !


    Deze stond me op te wachten zoals een stier de toreador opwacht ...
    De spieren gespannen - uitdagend met de horens naar beneden.

    "kom maar op - dit is MIJN bloem !"

    Als ik het goed heb is dit de Gevlekte smalboktor


    mijn website : klik

  • #2
    Re: Kom maar op ... ik ben niet bang !

    Goede compo en houding van de tor.
    Beste scherpte ligt echter op de dekschilden en net achter het hoofd waardoor je de ogen en de knappe voelsprieten mist die uw titel net nodig heeft om de lading te dekken.

    Het geheel is ook wat aan de donkere kant. Oplichten misschien geen optie meer vanwege het versterken van de reeds aanwezige ruis. Misschien plaatselijk de schaduwen toch wat oplichten op de tor?
    Ik ben zelf iemand die soms wat meer tijd steekt in het mooi zacht en ruisvrij maken van de BG. Dit komt het totaalbeeld altijd ten goede

    Foto met potentieel als alle factoren en instellingen juist bij elkaar komen.

    Grtz,
    Kurt

    Comment


    • #3
      Re: Kom maar op ... ik ben niet bang !

      Oorspronkelijk geplaatst door Kurrrt Bekijk bericht
      Goede compo en houding van de tor.
      Beste scherpte ligt echter op de dekschilden en net achter het hoofd waardoor je de ogen en de knappe voelsprieten mist die uw titel net nodig heeft om de lading te dekken.

      Het geheel is ook wat aan de donkere kant. Oplichten misschien geen optie meer vanwege het versterken van de reeds aanwezige ruis. Misschien plaatselijk de schaduwen toch wat oplichten op de tor?
      Ik ben zelf iemand die soms wat meer tijd steekt in het mooi zacht en ruisvrij maken van de BG. Dit komt het totaalbeeld altijd ten goede

      Foto met potentieel als alle factoren en instellingen juist bij elkaar komen.

      Grtz,
      Kurt
      ik volg

      Comment


      • #4
        Re: Kom maar op ... ik ben niet bang !

        Inderdaad iets te donker maar vooral, de scherpte ligt net wat ver naar achteren
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: Kom maar op ... ik ben niet bang !

          Een verdienstelijke opname waarvan de minpuntjes hierboven reeds werden aangehaald.

          Mvg Yves
          What you see is what you get

          Comment

          Working...
          X