Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winter over Abtenau

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Winter over Abtenau



    I see it, I feel it, Ido it my way
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Winter over Abtenau

    ik vind de compo ok maar de bewerking verwatert naar mijn smaak het beeld wat te veel
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Winter over Abtenau

      Oprechte dank voor je mening Frans. We kunnen al eens van visie verschillen hé, geen probleem. Sinds ik met de alomgekende ziekte ook ben geconfronteerd heb ik tijdens de passieve momenten - onderzoek en behandeling en bijwerkingen - me beziggehouden met het zoeken naar artistieke creaties in het genre 'surrealisme' tot ik mijn bewerkingen goed vond zoals ik het wou zien, voelen en weergeven. Het was ook mijn bedoeling toch voeling te houden met de realiteit (herkennen), maar gezien de grote of kleine afwijkingen plaats ik deze foto's bij "stilleven en abstract" en voorzie ze ter info van een begeleidende slogan onderaan de foto, wat in principe niet hoeft te gebeuren, maar ja...
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Winter over Abtenau

        Ik zou de bewerking ietsje terugschroeven, maar ik vind wel dat de compositie goed werkt in high key.

        En tenslotte is het belangrijk dat je experimenteert en zoals je schrijft: I see it and I feel it - absoluut!

        Comment


        • #5
          Re: Winter over Abtenau

          Oorspronkelijk geplaatst door Nathalimage Bekijk bericht
          Ik zou de bewerking ietsje terugschroeven, maar ik vind wel dat de compositie goed werkt in high key.

          En tenslotte is het belangrijk dat je experimenteert en zoals je schrijft: I see it and I feel it - absoluut!
          Dank voor je schrijven Nathalie, zo werkt het !
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Winter over Abtenau

            Niet echt mijn smaak doch heel veel respect voor je 'experimenteren' ,bezig blijven zou ik zeggen.
            Veel sterkte in je strijd!
            vriendelijke groeten, Sien

            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

            Comment

            Working...
            X