Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schrapping account

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Schrapping account

    Beste forum,

    Nadat ik hier officieel opgeroepen ben om "mijn groot bakkes" te houden, en het hier wemelt van klimaatontkenners wens ik niet meer lid te zijn en niks te maken te hebben met dit forum.
    Een krtische blik wordt de kop ingedrukt met beweringen die eerder uit HLN komen dan met feiten uit wetenschappelijke publicaties en bronnen.

    Ik kan er niet mee om, en wil hier dan ook geen energie aan verspillen.

    Het aandeel "betweters" is me gewoon te groot geworden, en bij ieder bezoek (toen ik nog mee schreef) moest ik denken aan "Don't discuss with idiots, they will drag you down to their level and beat you by experience".
    Nu ik hier nog eens kom kijken in de laatste topics zakt mijn broek gewoon af van schaamte.

    Ik bied U oprecht mijn verontschuldigingen aan om daar te dikwijls in meegegaan te zijn.

    Dus, graag account verwijderen, en ook maildata en persoonlijke gegevens weg halen.

    Dank U.

    (de enige reden om in de komende dagen nog te komen kijken zal zijn om na te gaan of dit verzoek ingewilligd is)

  • #2
    Re: Schrapping account

    Moderator Note: Doorgegeven aan onze Admin.
    Ik zal deze topic afsluiten, tenzij jij me via PB vraagt om 'm open te houden. Kwestie van een aantal onnodige posts te vermijden.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment

    Working...
    X