Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

een tweede poging

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] een tweede poging

    [IMG]

  • #2
    Re: een tweede poging

    Ook hier moeten de schaduwen wat opgelicht worden maar die storende spriet verknoeit hier al je plaatje samen met de drukke vrij scherpe en storende BG ...
    vermits je bij je vorige geen update plaatst vraag ik mij af of wij hier niet gewoon tegen een muur praten, wat voor zin heeft het dan dat wij ons deze moeite getroosten ???
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: een tweede poging

      Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
      Ook hier moeten de schaduwen wat opgelicht worden maar die storende spriet verknoeit hier al je plaatje samen met de drukke vrij scherpe en storende BG ...
      vermits je bij je vorige geen update plaatst vraag ik mij af of wij hier niet gewoon tegen een muur praten, wat voor zin heeft het dan dat wij ons deze moeite getroosten ???
      bij de vorige heb ik de schaduw willen optrekken en wordt het alleen maar slechter vandaar geen update, van deze als ik het spietje zou wegnemen dan is de libel ook weg

      Comment


      • #4
        Re: een tweede poging

        Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
        bij de vorige heb ik de schaduw willen optrekken en wordt het alleen maar slechter vandaar geen update, van deze als ik het spietje zou wegnemen dan is de libel ook weg
        Als je exifgegevens zou meegeven dan kon men u gerichter advies geven, lukt dat ophelderen i, uw versie 1 niet dan ligt dat aan de opname instellingen, nu laat je de mensen gissen of het de opname of de nabewerking is en dan heb je altijd een jamaar ...
        Dat je tweede een rommelige toestand is dat zie je zelf al van eer je die opname maakt, heb dan wat geduld en zoek verder tot je er eentje ziet dat geschikter is.
        Bij je tweede is er waarschijnlijk iets beter belicht al kan ik dat nu ook niet echt weten en al het andere is slechter ...
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: een tweede poging

          Ik heb mijn commentaar verwijderd, was niet correcr
          Last edited by Patricske; 2 juni 2019, 11:03.
          http://www.photo-patricske.be
          Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

          Comment


          • #6
            Re: een tweede poging

            Bij deze is het heel simpel: als je hoofdonderwerp onderbroken wordt door een scherp afgebeeld iets, dan kan je de opname best in de prullenmand laten belanden.
            Het totaalbeeld oogt ook niet echt fris qua belichting, kleur en juiste scherpte.

            Op zich geen probleem. Gewoon terug het veld ingaan en met deze richtlijnen in gedachten opnieuw proberen. Wees niet te snel tevreden alvorens iets te posten

            Comment

            Working...
            X