Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zuringhaantje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Zuringhaantje

    Alweer een jaar geleden dat ik voor het laatst mijn camera in mijn handen had....
    Gisteren even op pad gegaan om te kijken of alles het nog deed... ik zag dit zuringhaantje op een grassprietje zitten... dus even testen... hij bleef vrijwel onbewogen zitten maar kon helaas maar 1 poging doen want mn flitser hield er meteen mee op... nieuwe batterijen in gedaan en flitsschoentje schoongemaakt en hij deed het weer, helaas was het zuringhaantje daarna weg...

    v.w.b. De foto... ik had graag nog een extra poging gehad om de linkerzijde van zijn glimmende schild iets scherper te krijgen... maar ik denk dat de foto toch nog de moeite waard is om te plaatsen....
    ik weet niet wanneer ik weer op pad ga... ik heb het laatste jaar veel andere prioriteiten...










    Rob,

  • #2
    Re: Zuringhaantje

    Hey Rob, welkom terug en dit met al direct een prachtfoto, een explosie van kleuren bij zowel het onderwerp als de BG

    Comment


    • #3
      Re: Zuringhaantje

      Knap beestje in een prima compo gegoten, mooi !
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Zuringhaantje

        Geslaagde foto wart mij betreft, met prachtige kleuren!
        Zie ook flickr

        Comment


        • #5
          Re: Zuringhaantje

          Mooie opname!

          Comment


          • #6
            Re: Zuringhaantje

            Toch een mooi geheel hoor!
            Heb ook sinds lang mijn camera en de MP-E 65mm nog eens bovengehaald. Op één nacht tijd 2 batterijen volledig leeg. Ook geen motiverende start...

            Comment


            • #7
              Re: Zuringhaantje

              Mooi resultaat, vraagt naar meer .

              Comment


              • #8
                Re: Zuringhaantje

                prachtige kleurtjes
                mijn website : klik

                Comment

                Working...
                X