Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Starten met Urbex

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Starten met Urbex

    Hallo , Mijn naam is Don en ik ben sinds kort bezig met Urbex fotografie. Ik ben nieuw hier op het forum en vind het interessant om alles te lezen.
    Ik ga hier niet om locaties vragen, maar zou wel een paar tips van jullie willen hebben hoe ik zelf locaties kan vinden.
    Door middel van een aantal aanwijzingen die ik op internet las heb ik een paar locaties kunnen achterhalen ( ik denk de meest makkelijke haha) , maar anderen zijn voor mij moeilijk te vinden. Hoe doen jullie dat, behalve aan iemand anders vragen voor het adres?
    Elke tip is welkom. Ik volg ook de discussies over het vernielen en wegnemen van spullen en kan alleen maar zeggen dat ik het 200 % eens met de diegenen die zeggen: "Afblijven, maak je foto en laat de locatie in originele staat achter"

    Grt Don

  • #2
    Re: Starten met Urbex

    ik zou naar lost in the woods gaan

    Comment


    • #3
      Re: Starten met Urbex

      Oorspronkelijk geplaatst door stoffel urbex Bekijk bericht
      ik zou naar lost in the woods gaan
      Ik zal eens proberen deze te vinden, voor jullie misschien heel simpel maar voor mij best wel een kluif.

      Comment


      • #4
        Re: Starten met Urbex

        Is écht dé locatie voor beginnende urbexers !

        Comment


        • #5
          Re: Starten met Urbex

          Oorspronkelijk geplaatst door stoffel urbex Bekijk bericht
          Is écht dé locatie voor beginnende urbexers !
          Bestaat deze locatie nog wel, ik lees namelijk net dat de auto's inmiddels zijn opgeruimd? Is er recentelijk nog iemand geweest?

          Comment


          • #6
            Re: Starten met Urbex

            ik zou er toch nog eens gaan kijken

            Comment

            Working...
            X