Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kiekeboe

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Kiekeboe

    .










    100 mm - 1/80 sec. - f/2.8 - ISO 1600

  • #2
    Re: Kiekeboe

    Mooi en vrolijk. De bladeren benadrukken haar glimlach
    Groetjes,
    Dominic

    Comment


    • #3
      Re: Kiekeboe

      een mooi beeld, alhoewel ik uw opgegeven EFIX "100 mm - 1/80 sec. - f/2.8 - ISO 1600 " niet zo goed begrijp wil je mij dit eens uitleggen eventueel via een privé bericht

      Comment


      • #4
        Re: Kiekeboe

        In het totaal beeld geweldig goed

        Comment


        • #5
          Re: Kiekeboe

          Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
          een mooi beeld, alhoewel ik uw opgegeven EFIX "100 mm - 1/80 sec. - f/2.8 - ISO 1600 " niet zo goed begrijp wil je mij dit eens uitleggen eventueel via een privé bericht
          Foto is gemaakt met een 100 mm prime lens, met natuurlijk licht op een donker plekje in het park (tegen het licht in gefotografeerd). Om het gezicht goed te belichten moest ik de ISO zo hoog zetten en het diafragma volledig open. Sluitertijd van 1/80ste is met beeldstabilisatie en een monopod geen probleem.

          Comment


          • #6
            Re: Kiekeboe

            Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
            Foto is gemaakt met een 100 mm prime lens, met natuurlijk licht op een donker plekje in het park (tegen het licht in gefotografeerd). Om het gezicht goed te belichten moest ik de ISO zo hoog zetten en het diafragma volledig open. Sluitertijd van 1/80ste is met beeldstabilisatie en een monopod geen probleem.
            ok bedankt, ik dacht aan zoiets maar ik zou in die situatie flitslicht gebruiken

            Comment


            • #7
              Re: Kiekeboe

              Oorspronkelijk geplaatst door D.B.D Bekijk bericht
              ok bedankt, ik dacht aan zoiets maar ik zou in die situatie flitslicht gebruiken
              Maar dan krijg je nooit dit resultaat als eind werk

              Comment


              • #8
                Re: Kiekeboe

                Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                Maar dan krijg je nooit dit resultaat als eind werk
                zo leer ik nog wat bij

                Comment


                • #9
                  Re: Kiekeboe

                  Super ! De bladeren verwijzen wat naar de "midlife" als inhoud als dit je bedoeling was ?
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kiekeboe

                    Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                    Super ! De bladeren verwijzen wat naar de "midlife" als inhoud als dit je bedoeling was ?
                    Nee hoor, dat is te ver gezocht. Ik ben gewoon naar het park gegaan en heb deze dame daar aangesproken. Vond deze wel grappig.

                    Comment

                    Working...
                    X