Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Golden Hour

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Golden Hour

    Sinds jaren lid.
    Tijd dat ik hier nog eens 'dag' kom zeggen.


  • #2
    Re: Golden Hour

    Prachtig licht Zomerse plaat
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Golden Hour

      Ik zou toch de hooglichten wat proberen te dimmen en wat minder satureren. Jammer van de grote witte vlakte. Ik vind de achtergrond niet ideaal.
      https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

      Comment


      • #4
        Re: Golden Hour

        Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
        Ik zou toch de hooglichten wat proberen te dimmen en wat minder satureren. Jammer van de grote witte vlakte. Ik vind de achtergrond niet ideaal.
        Ook hier moet ik Evelyn bij treden, wat de BG betreft ligt dan ook moeilijk als je ergens in de helft van je beeld de rand van de bokeh hebt als deze ergens tussen 1.4 en 2.8 getrokken is
        die randen geven scherpe uithoeken, heb het zelf ook al voor gehad
        idem voor de donkere rand in de linkerhoek waarschijnlijk door er een filter op te zetten waar niets mis mee is werk er ook mee
        maar zou toch proberen iets aan de BC te doen, want het verdere verloop van het beeld / Model is mooi met het goud in de haren de sun flair op het hoofd
        Toch proberen om er iets meer uit te halen

        Comment


        • #5
          Re: Golden Hour

          Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
          Ook hier moet ik Evelyn bij treden, wat de BG betreft ligt dan ook moeilijk als je ergens in de helft van je beeld de rand van de bokeh hebt als deze ergens tussen 1.4 en 2.8 getrokken is
          die randen geven scherpe uithoeken, heb het zelf ook al voor gehad
          idem voor de donkere rand in de linkerhoek waarschijnlijk door er een filter op te zetten waar niets mis mee is werk er ook mee
          maar zou toch proberen iets aan de BC te doen, want het verdere verloop van het beeld / Model is mooi met het goud in de haren de sun flair op het hoofd
          Toch proberen om er iets meer uit te halen
          ik volg

          Comment

          Working...
          X