Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

paardendressuur

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] paardendressuur

    [IMG]

  • #2
    Re: paardendressuur

    Prullenbak. Heeft ook totaal niets met dressuur te maken.
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

    Comment


    • #3
      Re: paardendressuur

      Niet met dressuur als wedstrijdvorm, maar de basishouding bij dit paard is wél een mooi begin.....beenzetting en hoofd/hals houding kunnen mij wel bekoren. Als 'foto' vind ik het ook geen topper....

      Comment


      • #4
        Re: paardendressuur

        Nah, ik vind het anders geen slecht beeld rekening houdend dat het in beweging is alleen is het gezicht van het meisje niet echt scherp.
        Deze proberen om wat meer aan te scherpen zou een optie kunnen zijn.
        Maar hier zullen wel meer beelden van zijn dan enkel deze veronderstel ik

        Comment


        • #5
          Re: paardendressuur

          Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
          Prullenbak. Heeft ook totaal niets met dressuur te maken.
          ze oefent nochtans iedere dag voor wedstrijden, voor mij was deze de allereerste foto die ik daar nam en ik ben nog niet echt ervaren met deze soort fotografie.
          Maar al doende leert men ook uit fouten dus had ik liever commentaren gekregen over het geen ik zou moeten kijken enz

          Comment


          • #6
            Re: paardendressuur

            Ik vind het wel jammer dat er op een fotografieforum niemand een opmerking maakt over de kwaliteit van de foto. Niemand ziet dus dat het paard en de ruiter nergens scherp is maar de bomen erachter wel. Bij mij vliegt zo een foto rechtstreeks in de vuilbak.
            https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

            Comment


            • #7
              Re: paardendressuur

              Ik volg Evelyn.

              Comment


              • #8
                Re: paardendressuur

                Ik kan Evelyn alleen maar bijtreden...het gaat hier over een (over verscherpte) bomen foto, en niet over een ruiter foto.

                D.

                Comment


                • #9
                  Re: paardendressuur

                  Oorspronkelijk geplaatst door fotodan Bekijk bericht
                  Ik kan Evelyn alleen maar bijtreden...het gaat hier over een (over verscherpte) bomen foto, en niet over een ruiter foto.

                  D.
                  het heeft lang geduurd, op een reactie van jullie ik hoop als de volgende beelden beter zijn dat jullie dan ook commentaar geven

                  Comment

                  Working...
                  X