Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen overname konijnenberg / kamera express

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ervaringen overname konijnenberg / kamera express

    Eerste ervaringen met de "nieuwe " konijnenberg zijn voor mij niet echt positief.
    Lens gehuurd met de bijhorende 400 € borg voor de betreffende lens.
    Bij konijnenberg werd dit keurig na 2 dagen al teruggestort.
    Nu het kamera express is duurt het plots 2 weken..., kan niet sneller administratief afgehandeld worden volgens hen.
    Toch al niet positief tov de service van konijnenberg vindt ik persoonlijk.

  • #2
    Re: Ervaringen overname konijnenberg / kamera express

    Konijn, daar zien ze mij reeds jaren niet meer, bende pretentie verkopers.

    Comment


    • #3
      Re: Ervaringen overname konijnenberg / kamera express

      De hollandse arrogantie moet je wat gewoon worden ja

      Comment


      • #4
        Re: Ervaringen overname konijnenberg / kamera express

        Dient de borg daar effectief betaald te worden? Daar waar ik soms wel eens iets huur, nemen ze een reservatie op je kredietkaart. Véél praktischer.

        Comment


        • #5
          Re: Ervaringen overname konijnenberg / kamera express

          Dit kan ook inderdaad, alleen heb ik geen kredietkaart, daar ben ik niet zo voor.

          Comment


          • #6
            Re: Ervaringen overname konijnenberg / kamera express

            Oorspronkelijk geplaatst door boldy Bekijk bericht
            Dit kan ook inderdaad, alleen heb ik geen kredietkaart, daar ben ik niet zo voor.
            Ben ook niet voor het kopen op krediet, maar ik heb wel een kredietkaart omdat ik anders van een heel aantal dingen afgesloten ben.
            Nog altijd gratis bij een aantal banken.

            De laatste tijd enkele kleine toestellen/lenzen gekocht bij Kamera Express, komen heel correct over.
            Bovendien nog een jaarabonnement op Zoom gekregen (en een hoop opleidingen die vooral reclame voor dure apparatuur zijn).

            Comment


            • #7
              Re: Ervaringen overname konijnenberg / kamera express

              Oorspronkelijk geplaatst door boldy Bekijk bericht
              Dit kan ook inderdaad, alleen heb ik geen kredietkaart, daar ben ik niet zo voor.
              Kan ook met je gewone bankkaart

              Comment


              • #8
                Re: Ervaringen overname konijnenberg / kamera express

                Oorspronkelijk geplaatst door boldy Bekijk bericht
                De hollandse arrogantie moet je wat gewoon worden ja
                Deze uitspraak geeft goed inzicht in jouw inzicht......
                Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                Comment


                • #9
                  Re: Ervaringen overname konijnenberg / kamera express

                  Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
                  Deze uitspraak geeft goed inzicht in jouw inzicht......
                  Nu hebben we ook zicht op uw inzicht

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ervaringen overname konijnenberg / kamera express

                    Ik ben met iemand in conversatie die er net een heleboel spullen tweedehands heeft gekocht.
                    2 Camera´s en een berg lenzen. (blijkbaar ff de lotto gewonnen of zo)

                    Hij is er bijzonder tevreden van over de service die hij daar kreeg.
                    Zo heeft hij onder andere meer dan 4 UUR!!! aan de telefoon gehangen met support om de juiste gear te kunnen kopen.

                    Een punt waar hij wel niet tevreden van was is hun shopping cart bij tweedehands spullen.
                    Zo had hij een leuke 70-200 2.8 IS L gezien en hij stopt hem in het winkelmandje, blijkt dat hij de verkoop niet kan afronden omdat er maar 1 lens voorhanden was en die net voor zijn neus door iemand anders gekocht was.
                    Dus daar hebben ze zeker nog een werkpuntje inzake reservering op artikelen waar er maar eentje op voorraad is.

                    Een ander puntje is dat veel mensen zeggen dat het dozenschuivers zijn geworden. En dat kan best wel zijn maar dat is ook wat de mensen zelf in de hand werken.
                    Ze willen scherpe prijzen waar minder marge op zit en dan moet je wel bezuinigen op personeel natuurlijk. Het is het 1 of het ander.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Ervaringen overname konijnenberg / kamera express

                      Ik heb ook voorlopig geen klachten over het personeel in de winkel in Turnhout.
                      Maar dus wel over de terugbetaling van de borg, die trouwens na 16 dagen nog steeds niet terugbetaald is...
                      Lens was niet beschadigd trouwens, ligt puur aan de logge structuur van hun administratie.
                      Last edited by boldy; 29 mei 2019, 05:37. Reden: ..

                      Comment


                      • #12
                        Re: Ervaringen overname konijnenberg / kamera express

                        Kleine update, borg is nu na 24 dagen nog steeds niet terugbetaald...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Ervaringen overname konijnenberg / kamera express

                          Vandaag zelf maar naar Foto Konijnenberg gereden voor info over mijn waarborg.
                          Daar hebben ze dan gebeld met administratie van Kamera express, deze ging dan meteen de overschrijving doen.
                          Vreemd, want volgens een contact met de klantendienst vorige week, werd de overschrijving vorige week dinsdag al gedaan...
                          Benieuwd of het binnenkort op de rekening staat...
                          Vrees dat kamera express toch niet veel meer gaat verdienen aan mij.

                          Comment

                          Working...
                          X