Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Probleem met booking op brusselsairlines

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Probleem met booking op brusselsairlines

    Ik probeer net een vlucht te boeken bij brusselsairlines, maar krijg onderstaande tekst

    As you were browsing www.brusselsairlines.com something about your browser made us think you were a bot. There are a few reasons this might happen:
    You're a power user moving through this website with super-human speed.
    •You've disabled JavaScript in your web browser.
    •A third-party browser plugin, such as Ghostery or NoScript, is preventing JavaScript from running. Additional information is available in this support article.
    Mijn Javascript is ingeschakeld en mijn internetverbinding is via 300Mb fiber.
    Wat nu ? Terug boeken via Ryanair die geen probleem zien in mijn Java of speed ?

  • #2
    Re: Probleem met booking op brusselsairlines

    Eens andere browser proberen misschien ? Nog altijd beter dan Ryanair
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

    Comment


    • #3
      Re: Probleem met booking op brusselsairlines

      Het zou mij verwonderen dat Noscript en Ghostery het probleem zijn mits natuurlijk toegang te geven aan de noodzakelijke zaken. In elk geval heb ik dit soort zaken nog op geen enkele website gezien. Ik gebruik ook FF + adblock + ghostery + noscript + disconnect.

      Ryanair is hier ook een nono wat ook hun voorwaarden of prijs is.
      bye, Maurice
      https://on4bam.com/
      Nikon D7500

      Comment


      • #4
        Re: Probleem met booking op brusselsairlines

        Zelfde bericht van Brusselsairlines gekregen met Explorer en Google Chrome, maar met Google Chrome kon ik een Captcha doen en werd dan toegang verleend.
        Verleden jaar 20-tal vluchten gedaan met Ryanair en geen enkele vertraging gehad. Wél één keer een vluchtwijziging van 7h05 naar 12h30, maar dat was eender een voordeel voor ons. Werd 5 weken op voorhand gemeld met opties aanvaarden of terugbetaling.
        6 vluchten met TUI waarvan er 4 met vertraging, maar telkens net enkele minuten voor de 3 uur vertrokken waardoor je geen vergoeding krijgt.
        Eén keer bij TUI stond ik om 5h 's morgens op luchthaven Deurne met instapticket en betalingsbewijs. Ik mocht niet instappen want ik had zogezegd zelf mijn vlucht geannuleerd. Ik kon enkel meevliegen door 250€ te betalen en op de waitlist te staan. Hoofdkantoor in Oostende kon niet opgebeld worden want het was nog te vroeg. Mijn 250€ heb ik nooit teruggekregen. Ze hebben enkel mijn 89€ terugbetaald van de boeking die ik 5 maand eerder had betaald. Door dit voorval staat TUI bij mij op de laatste plaats.

        Dus daarnet weer geboekt bij Ryanair. De zetels staan even ver uiteen als bij de concurrenten, behalve bij Vueling waar ze 5 cm dichter bij mekaar staan. Je moet 9€ betalen voor een trolley als handbagage en nog eens 12€ als je een bepaalde zetel wil, maar die zetelkeuze is bij andere maatschappijen ook betalend. Moet ik medelijden hebben met het lage loon van de piloten ? Ze vertellen er wel niet bij dat dit komt omdat ze een lening moeten afbetalen voor hun opleiding in de USA. Laat het bij jou Ryanair maar een nono zijn, dan heb ik meer kans op een zitje. Voor een vluchtje van 2 uur eis ik geen comfort. Ik heb voor mijn werk jaarlijks tussen de 300000 en 700000 airmiles bijeengevlogen met vluchten van 8 tot 18 uur. Die doe je natuurlijk niet in een zitje van een 737-800.

        Comment


        • #5
          Re: Probleem met booking op brusselsairlines

          Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
          Laat het bij jou Ryanair maar een nono zijn,
          Niks te maken met stiptheid of wat dan ook, wel met hun personeelsbeleid (schijnzelfstandigheid, zich niet aan de wetgeving houden... zie de stakingen) en hun praktijken tegenover overheden/luchthavens. Maar dat is OT voor het website probleem van deze thread.
          bye, Maurice
          https://on4bam.com/
          Nikon D7500

          Comment


          • #6
            Re: Probleem met booking op brusselsairlines

            Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
            Dus daarnet weer geboekt bij Ryanair. De zetels staan even ver uiteen als bij de concurrenten, behalve bij Vueling waar ze 5 cm dichter bij mekaar staan.
            Hier zie ik toch iets anders: https://www.airlinequality.com/info/seat-pitch-guide/
            Minder glas dan vroeger, maar beter.

            Comment


            • #7
              Re: Probleem met booking op brusselsairlines

              Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
              Seat Pitch is the distance between a row of seats – the measurement from the same position on two seats, one behind the other – it is not the legroom area.
              Ik heb me misschien verkeerd uitgedrukt. Er is een verschil tussen beenruimte en zetelafstand. Ik bedoelde beenruimte.
              De zetels in Ryanair toestellen zijn van het type met een dunne harde rugleuning (die niet instelbaar is).
              Daardoor heb je bij 30" pitch evenveel beenruimte als bij 32" pitch met klassieke zetels.
              Ik heb bij Ryanair genoeg beenruimte en kan mijn Ipad Air probleemloos op de neergeklapte tablet leggen om mijn krant te lezen.
              Dat comfort heb je niet bij de klassieke zetels met neerklapbare rugleuningen. Je bent nog aan het taxien en een deel legt zijn rugleuning al plat (voor een vluchtje van 2 uur). Je krijgt dan de rugleuning tegen je knieën en hebt zelfs te weinig ruimte om iets te kunnen lezen.

              Comment


              • #8
                Re: Probleem met booking op brusselsairlines

                Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                Ik heb me misschien verkeerd uitgedrukt. Er is een verschil tussen beenruimte en zetelafstand. Ik bedoelde beenruimte.
                De zetels in Ryanair toestellen zijn van het type met een dunne harde rugleuning (die niet instelbaar is).
                Daardoor heb je bij 30" pitch evenveel beenruimte als bij 32" pitch met klassieke zetels.
                Ik heb bij Ryanair genoeg beenruimte en kan mijn Ipad Air probleemloos op de neergeklapte tablet leggen om mijn krant te lezen.
                Dat comfort heb je niet bij de klassieke zetels met neerklapbare rugleuningen. Je bent nog aan het taxien en een deel legt zijn rugleuning al plat (voor een vluchtje van 2 uur). Je krijgt dan de rugleuning tegen je knieën en hebt zelfs te weinig ruimte om iets te kunnen lezen.
                Dat is inderdaad waar.
                Minder glas dan vroeger, maar beter.

                Comment

                Working...
                X