Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

op de schaatsbaan

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] op de schaatsbaan

    [IMG]

    op de zelfde plaats met dezelfde jonge vrouw
    [IMG]
    Last edited by D.B.D; 26 mei 2019, 17:52.

  • #2
    Re: op de schaatsbaan

    Leuke en sfeerrijke opname met al die glitterlichtjes Daniël, spijtig dat ze 'alleen' in beeld staat of wacht ze op een date ? De witte haak of koordjes boven haar hoofd komt onzacht over.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: op de schaatsbaan

      Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
      Leuke en sfeerrijke opname met al die glitterlichtjes Daniël, spijtig dat ze 'alleen' in beeld staat of wacht ze op een date ? De witte haak of koordjes boven haar hoofd komt onzacht over.
      Ik ken haar niet en vond haar mooi, mijn stoute schoenen aan en gevraagd of ik een foto van haar mocht nemen en ja hoor dat mocht vandaar dat ze wat onwennig op staat. Maar dat is ook straatfotografie je krijgt maar een kans.

      Comment


      • #4
        Re: op de schaatsbaan

        Compo en achtergrondbelichting mooi - on camera flits zorgt wel voor harde schaduwlijn onder de kin
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: op de schaatsbaan

          Speciaal tafereel en straf dat dit je op de man af (vrouw af) durft vragen

          Comment


          • #6
            Re: op de schaatsbaan

            Oorspronkelijk geplaatst door Tom V Bekijk bericht
            Speciaal tafereel en straf dat dit je op de man af (vrouw af) durft vragen
            dit doe je uit respect en meestal geef ik een afdruk, zo heb ik al andere mogen fotograferen.

            Comment


            • #7
              Re: op de schaatsbaan

              Vreemd dat niemand ziet dat deze achtergrond erin gebrusht is .....

              Comment


              • #8
                Re: op de schaatsbaan

                Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                Vreemd dat niemand ziet dat deze achtergrond erin gebrusht is .....
                nee hoor

                Comment


                • #9
                  Re: op de schaatsbaan

                  Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                  Vreemd dat niemand ziet dat deze achtergrond erin gebrusht is .....
                  Dat was ook mijn eerste indruk (en ik moet eigenlijk zeggen: "dat is ook altijd de eerste indruk waarvan ik mij moet ontdoen" -want ik heb de foto al enkele keren bekeken). Ik ben er zeker van dat het niet waar is omdat de fotograaf het zegt, maar het gaat er om dat de indruk er is.
                  Bij de tweede foto heb ik die indruk helemaal niet. Daarom denk ik dat het beter is dat je de eerste foto iets minder oplicht; je laat dan een deel van het spectrum onbenut maar het was daar zo en de foto wordt er niet slechter van, integendeel.

                  Comment

                  Working...
                  X